مایکروسافت از مک‎بوک برای فروش لپ‎تاپ سرفیس استفاده می‌کند

مایکروسافت از مک‎بوک برای فروش لپ‎تاپ سرفیس استفاده می‌کند

مایکروسافت به تازگی تبلیغی را برای سرفیس لپ‎تاپ2 منتشر کرده است. چیزی که در این تبلیغ عجیب است این است که مایکروسافت در آن اپل را مسخره می‎کند. 

 

مایکروسافت با استفاده از فردی به نام مکنزی اپل را مسخره می‎کند 


در سال 2006 تبلیغی برای مک منتشر شده بود که در آن کامپیوتر ویندوز و مک دو انسان بودند. کامپیوتر ویندوز فردی کسل کننده و بی‌پول بود، درحالی که مک یک انسان باحال و باهوش بود. این تبلیغ به موفقیت اپل کمک زیادی کرد. از آن زمان اپل بدون نیاز به مسخره کردن کامپیوترهای شخصی توانست فروش خوبی برای مک داشته باشد.
 با این حال در تبلیغات مایکروسافت برای دستگاه‎های سرفیس به صورت علنی لپ‎تاپ‎های مک مورد حمله قرار می‎گیرند. حال در تبلیغ جدید یک کاراکتر به نام مکنزی بوک وجود دارد که به مک‎بوک اشاره دارد. آخر تبلیغات مک‎بوک می‎گوید که یک لپ‎تاپ سرفیس بخرید. 

 

مایکروسافت واقعاً می‌خواهد که یک سرفیس لپ‎تاپ بخرید 


در سال 2006 وقتی که اپل تبلیغ معروف مک در برابر کامپیوتر شخصی را منتشر کرد به این دلیل بود که مردم فکر می‎کردند مک نمی‎تواند با کامپیوترهای ویندوز رقابت کند. هدف از تبلیغ تغییر نظر مردم بود. حال مک معروف شده و مایکروسافت سعی دارد با دستگاه‎های سرفیس خود قدرت را دوباره در دست بگیرد و می‎خواهد این کار را با تقلید از یک کمپین که ده سال پیش پایان یافته بود انجام دهد. شاید مایکروسافت آن تبلیغات را به دل گرفته و می‎خواهد انتقام بگیرد. 

 

بیشتر بخوانید:

کدام شرکت‎ها بیشترین میزان فروش جهانی کامپیوتر شخصی را دارند؟

احتمال انتشار مایکروسافت سرفیس تاشو با پشتیبانی از اپلیکیشن‎های اندروید

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر