Nubia 720 با دو صفحه نمایش آمولد و پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون +855 رونمایی شد

Nubia 720 با دو صفحه نمایش آمولد و پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون +855 رونمایی شد


ZTE nubia جدیدترین دستگاه پرچم‎دار خود، 720 را معرفی کرد. این دستگاه دارای پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون +855، 512 گیگابایت حافظه و همچنین یک صفحه نمایش در پشت دستگاه است. 
هردو صفحه نمایش می‎توانند مستقل از هم عمل کنند و روی هرکدام یک اپلیکیشن جدا اجرا شود. در این گوشی از سیستم عامل اندروید پای و همچنین رابط کاربری 7.0 خود nubia استفاده شده است. البته این اولین گوشی nubia با دو صفحه نمایش نیست. Nubia X نیز با چنین قابلیتی منتشر شد. با این حال این قابلیت بسیار جدید است و در دستگاه‌های بسیار کمی موجود دارد. 
صفحه نمایش اصلی nubia Z20 یک پانل آمولد 6.42 اینچی FHD+ خمیده با قاب در بالا و پایین صفحه است و دوربین جلو ندارد. صفحه نمایش دوم یک پانل آمولد HD+ 5.1 اینچی است که می‎توانید توسط آن با دوربین سه گانه پشت گوشی عکس‎های سلفی گرفته و تماس ویدئویی داشته باشید. 

nubia


دوربین اولی دارای سنسور 48 MP Sony IMX 585 و OIS است، درحالی که دو دوربین دیگر یکی 16 مگاپیکسل و زاویه باز و دیگری یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال 3X است. دو فلش LED این دوربین‎ها را همراهی می‎کنند. درضمن با این گوشی می‌توانید فیلم‎هایی با رزلوشن 8K بگیرید. 

nubia


این گوشی دارای تراشه‎ی کوالکوم اسنپ دراگون +855 SoC با رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه‎ی  128/512GB UFS 3.0 است. باتری آن mAh4000 است و فست شارژینگ 27W را پشتیبانی می‎کند. 
این گوشی دارای دو اسکنر اثرانگشت است که در گوشه‎های کیس قرار گرفته‎اند. علاوه بر آن گوشه‎های گوشی نیز به لمس حساس هستند و با فشار دادن آن می‎توانید کارهای مختلفی مثل برقراری ارتباط با دستیار دیجیتالی استفاده کنید. 
ZTE nubia Z20 در سه رنگ سیاه، آبی و نارنجی موجود هستند و در حال حاضر تنها در کشور چین می‎توانید آن را پیش‏خرید کنید. فروش آن از اول شهریور در چین و فروش جهانی آن از مهر شروع خواهد شد. قیمت مدلی که حافظه‎ی آن 128 گیگابایت و رم آن 6 گیگابایت است 497 دلار، مدل 8/128 گیگابایتی 525 و قیمت مدل 8/512 گیگابایتی، 596 دلار خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

هواوی میت 30 پرو ، هیولایی با دوربین شگفت انگیز؛ دو لنز 40 مگاپیکسلی با قابلیت Cine lens

 

منبع خبر: gsmarena

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر