هواوی میت 30 و میت 30 پرو در تاریخ 28 شهریور با پردازنده 990 کایرین معرفی می‌شوند

هواوی میت 30 و میت 30 پرو در تاریخ 28 شهریور با پردازنده 990 کایرین معرفی می‌شوند

هواوی میت 30 و میت 30 پرو در تاریخ 28 شهریور با پردازنده 990 کایرین معرفی می‌شوند. با بررسی شایعات حول این گوشی همراه فیسیت باشید.

حالا که سامسونگ از پرچمداران جدید خانواده نوت، گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس رونمایی کرد، حالا نوبت به هواوی رسیده است تا جدیدترین و قدرتمندترین گوشی خود از خانواده میت را راهی بازار کند. از آنجایی که این گوشی‌ها طرفداران خاص خود را خواهند داشت، شایعات درباره آن‌ها هم زیاد است و از این رو اطلاعاتی درباره هواوی میت 30 و 30 پرو و 30 لایت در دست داریم. چیزی که تا کنون اطلاعاتی درباره آن نمی‌دانستیم، زمان معرفی این گوشی‌ها بود که حالا گفته می‌شود هواوی تصمیم دارد در تاریخ 19 سپتامبر یعنی 28 شهریورماه، به صورت رسمی در اروپا از این گوشی‌ها رونمایی کند. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی میدانیم را با شما در میان بگذاریم.

 

شایعات حول گوشی های خانواده هواوی میت 30

پردازنده کایرین 990

گذشته از زمان رونمایی خانواده هواوی میت 30، اطلاعاتی در مورد پردازنده این گوشی هم منتشر شده است. اطلاعات گذشته مبنی بر این بود که این گوشی‌ها از پردازنده کایرین 985 بهره خواهند برد اما حالا گفته می‌شود که هواوی میت 30 و 30 پرو به پردازنده کایرین 990 مجهز خواهند شد که در این پردازنده بیش از هر چیزی روی بهینه‌سازی مصرف انرژی تأکید شده است. از سوی دیگر گفته می‌شود که این پردازنده، اولین پردازنده ساخته شده بر مبنای تکنولوژی EUV هفت نانومتری TSMC است. این تکنولوژی تا 20 درصد امکان تراکم ترانزیستور را بالاتر می‌برد و از این رو قدرت پردازنده را افزایش خواهد داد.

همچنین انتظار می‌رود که این پردازنده از مودم داخلی 5G هم بهره ببرد. البته این مسئله هنوز در حاله‌ای از ابهام است زیرا گفته می‌شود که یک نسخه 5G از هواوی میت 30 به صورت جداگانه و در ماه دسامبر (یعنی کمی بعد از رونمایی از نسخه‌های معمولی هواوی میت 30) عرضه شود.

 

نمایشگر

انتظار داریم که هواوی میت 30 پرو از یک نمایشگر 6.7 اینچی با پنل AMOLED و رفرش ریت 90 هرتز بهره خواهد برد. از سوی دیگر گفته می‌شود که این گوشی‌ها به شارژ سریع 55 واتی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، یک ناچ بزرگ مجهز خواهد شد که به لطف همین ناچ بزرگ، سخت افزار قدرتمند و پیشرفته‌ای برای اسکن چهره در این گوشی تعبیه خواهد شد.

تصاویری از هواوی میت 30 پرو

تصاویری از هواوی میت 30 پرو

دوربین

دوربین این گوشی هم که مهم‌ترین مشخصه آن است. همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های جدید هواوی بیشتر از هر چیزی در زمینه دوربین از خودشان قوت نشان داده‌اند و درباره میت 30 هم که شایعات زیادی مورد بحث است. برای نمونه گفته می‌شود که این گوشی از دو سنسور 40 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که این دو سنسور در کنار 1 سنسور عمق سنج و دوربین TOF در پنل پشتی گوشی و در ماژولی دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند.

اخبار مرتبط: هواوی میت 30 پرو ، هیولایی با دوربین شگفت انگیز؛ دو لنز 40 مگاپیکسلی با قابلیت Cine lens

 

میت 30 لایت؛ اولین گوشی هواوی با سیستم عامل هارمونی

گوشی هواوی میت 30 لایت هم امسال جذابیت خاص خود را خواهد داشت زیرا بنا به شایعات، این گوشی اولین گوشی هواوی خواهد بود که به جای اندروید از سیستم عامل اختصاصی هواوی، هارمونی، بهره خواهد برد.

مسئله دیگر درباره این گوشی‌های جدید هواوی، سرویس‌های گوگل هستند.گفته می‌شود که سرویس‌های گوگل به صورت پیش‌فرض روی خانواده هواوی میت 30 نصب نخواهند بود، البته نگران نباشید زیرا هواوی حتماً برای این مشکل هم راه حلی پیدا خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط:

تصاویری از کیس منسوب به هواوی میت 30 پرو از دوربین دایره‌ای خبر می‌دهد؛ بررسی همه شایعات حول این گوشی

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر