نام آیفون سوپر سایز بعدی اپل آیفون 11 پرو خواهد بود

نام آیفون سوپر سایز بعدی اپل آیفون 11 پرو خواهد بود

همه ما میدانیم که ایفونهای جدید شهریور ماه معرفی میشوند اما این احتمال وجود دارد که نام آن‌ها به جای ایفون مکس، این بار ایفون پرو باشد. از ایفون 6 پلاس تا ایفون 8 پلاس نام آیفون‌های بزرگ برچسب پلاس می گرفتند اما سال پیش مدل آیفون بزرگ آیفون XS Max نام گرفت.

یک کاربر توییتر، به نام CoinX اینطور پیش ‎بینی کرده است. شاید این نام این کاربر برای شما آشنا نباشد اما در سال 2018 نیز همین فرد نام آیفون‎ها را به درستی پیش‎بینی کرده بود، در نتیجه به نظر می‎رسد که باید به او اعتماد کرد.

وی در توییت خود نوشته بود پرو برای آیفون؟ این پیام تا حدی گنگ است. شاید امسال شاهد هر دو مدل مکس و پرو باشیم و یا شاید پرو جایگزین مکس شود. البته ما از پیش میدانیم که در کنار این گوشی احتمالا دو مدل آیفون 11 استاندارد و ایفون 11 آر هم منتشر خواهند شد.

8Z8iTugWFpSSNYtY3UKWh6-970-80.jpg
-

چیزی که این نامگذاری جدید را جالب می‎کند تطابق آن‌ها با خطر تولید آیپد است. برای مثال آیفون پرو با آیپد پرو تطابق خواهد داشت. البته که مک‎بوک پرو نیز سال‎هاست موجود است. به نظر می‎رسد تغییرات جدید آیفون بیشتر در پشت گوشی قرار دارد

چرا که در مدل جدید سه دوربین لنز در یک کادر مستطیل شکل قرار دارد.

علاوه بر آن انتظار می‎رود که اجزای درونی گوشی نیز ارتقا یابند. البته گفته می‎شود که طراحی این گوشی جدید خیلی تفاوتی با آیفون XS نخواهد داشت. معرفی مدل پرو بیانگر نوعی ارتقا به یک مدل پیشرفته ‎تر و تخصصی‎ تر است که ممکن است به

اندازه‎ی صفحه نمایش، قابلیت دوربین و یا هرچیز دیگر اطلاق شود. به هر حال برای اطلاعات بیشتر باید تا شهریور صبر کنیم.

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر