فریم ریت و سرعت بارگذاری بالا، اولویت‎های مایکروسافت برای ایکس باکس اسکارلت

فریم ریت و سرعت بارگذاری بالا، اولویت‎های مایکروسافت برای ایکس باکس اسکارلت

مایکروسافت اطلاعات جدیدی را درمورد ایکس‎باکس نسل جدید خود که با نام پراجکت اسکارلت شناخته می‎شود اعلام کرده است. مایکروسافت ادعا کرده که این کنسول چهار برابر قوی‏تر از ایکس‏باکس وان ایکس است. 
در یک مصاحبه‏ی اختصاصی با مجله‏‌ی  Gamespot، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس گفت که در این کنسول بازی‎ها خیلی سریع بارگزاری شده و فریم ریت در بالاترین حد ممکن خواهد بود ( در این مورد، 60 فریم در ثانیه). علاوه بر آن سازگاری با مدل‏‌های قبلی نیز یکی از قابلیت‎های مهم این کنسول است. 
اسپنسر در این مورد گفت : « محتوای چهار نسل ایکس‏باکس، ایکس باکس وان، او جی ایکس باکس و همچنین بازی‎های جدید همه روی این پلتفرم جدید اجرا می‎شوند». در اقدامی که به گفته‎ی اسپنسر برای مایکروسافت جدید است، کنترلرهای قدیمی شما نیز با این کنسول جدید کار خواهند کرد. البته اسپنسر به گیمرها پیشنهاد می‎کند تا از کنترلرهای شخصی سازی شده استفاده کنند و می‏گوید که کنترلر ایکس باکس اسکارلت با نسل‎های آینده‎ی این کنسول سازگار خواهند بود. 
همه‎ی این‎ها خبرهای خوبی برای طرفداران ایکس‏باکس است. ارتقا به یک کنسول جدید کار بسیار سختی است، محدودیت در سازگاری معکوس و بازی‎هایی که برای نسل‎های مختلف موجود نیست به این معنی است که گیمرها باید تمام سرمایه گذاری‎های خود قبلی خود را فراموش کنند و یا برای این که از بقیه عقب نمانند یک کنسول جدید خریداری کنند. به نظر می‏رسد که مایکروسافت خیلی به فکر این قشر از گیمرهاست. این موضوع برای شرکتی که قصد داشته باشد کنترل بازار گیمینگ را در دست داشته باشد نکته‎ی بسیار مهمی است. 

 

بیشتر بخوانید:

نسخه‎ی رایگان بتل رویال Call of Duty: Modern Warfare اوایل سال 2020 منتشر خواهد شد

 

منبع خبر: engadget

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر