بهترین دوربین متعلق به کدام گوشی هستند ؛ بهترین دوربین گوشی 2019

بهترین دوربین متعلق به کدام گوشی هستند ؛ بهترین دوربین گوشی 2019

بهترین دوربین متعلق به کدام گوشی هستند ؛ بهترین دوربین گوشی 2019 را در فیسیت ببینید.

دوربین امروزه به یکی از فاکتورهای مهم در گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌ است. اگر شما هم عاشق عکاسی هستید و یا اینکه شدیداً علاقه‌مندید که از همه لحظات زندگی، سفر و... عکس برداری کنید و یا حتی یک کاربر حرفه‌ای هستید و در زمینه تولید محتوا فعالیت دارید، مثلاً اینفلونسر اینستاگرام هستید، بی شک داشتن یک گوشی هوشمند که دوربین فوق‌العاده‌ای داشته باشد، مهم‌ترین نیاز شماست. از این رو تصمیم گرفتیم 5 مورد از بهترین گوشی ‌های 2019 که بهترین دوربین را دارند به شما معرفی کنیم. با فیسیت همراه باشید.

بهترین گوشی های 2019 از نظر دوربین

در این بررسی معیار انتخاب ما امتیازی بوده است که این گوشی‌های هوشمند در آزمون DxoMark کسب کرده‌اند. از آنجایی که این وب سایت منبع معتبری برای تست انواع دوربین‌هاست، کاملاً قابل اعتماد است.

1- گلکسی نوت 10 پلاس 5G؛ بهترین دوربین گوشی

در زمان نگارش این مطلب، تنها کمتر از دو هفته از رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی نوت 10 می‌گذرد و قدرتمندترین عضو این خانواده هم گلکسی نوت 10 پلاس 5G است. این گوشی در کنار بهره بردن از قدرتمندترین سخت افزار موجود در بازار، دوربین فوق‌العاده قدرتمندی دارد. در واقع دوربین اصلی این گوشی موفق شده است در آزمون DxoMark نمره کلی 113 را بدست بیاورد و به این ترتیب عنوان بهترین دوربین گوشی 2019 را به خود اختصاص دهد.

البته نا گفته نماند که دوربین اصلی این گوشی به صورت جزیی‌تر در زمینه عکس برداری نمره 118 را بدست آورده است و در زمینه فیلم برداری نمره 101 را به خود اختصاص داده است. به این ترتیب در زمینه عکس برداری با دوربین اصلی، هنوز هم گلکسی نوت 10 پلاس 5G یک قدم عقب‌تر از هواوی P30 پرو است.

اگر عاشق سلفی گرفتن هستید، باید بگوییم که گلکسی نوت 10 پلاس 5G بهترین انتخاب ممکن است زیرا این گوشی موفق شده است نمره 99 را در این آزمون بدست بیاورد و عنوان بهترین دوربین سلفی گوشی 2019 را به خود اختصاص دهد.

دوربین گلکسی نوت 10 پلاس 5G

دوربین گلکسی نوت 10 پلاس 5G

 

2- هواوی P30 پرو؛ بهترین عکسبرداری با دوربین اصلی 

دومین گوشی که بهترین دوربین را داراست، هواوی P30 پرو است که از نظر دوربین اصلی نمره کلی 112 را بدست آورده است. به این ترتیب با اختلاف تنها یک امتیازی، هواوی P30 پرو پس از مدت‌ها صدر نشینی، با آمدن نوت 10 پلاس 5G به جایگاه دوم جدول رفت.

جالب است بدانید با وجود کسب رتبه دوم، هواوی p30 پرو در زمینه عکس برداری با دوربین اصلی همچنان بهترین دوربین گوشی را دارد زیرا امتیاز 119 را بدست آورده است اما در زمینه فیلم برداری نمره 97 را کسب کرده و به این ترتیب امتیاز کلی آن کمتر از گلکسی نوت 10 پلاس شده است.

در زمینه دوربین سلفی هم این گوشی عملکرد خوبی دارد اما صراحتاً باید بگوییم که گزینه‌های بهتری هم پیش روی شما هست. هواوی P30 پرو نمره 89 را در زمینه دوربین سلفی کسب کرده است، این در حالی است که گلکسی نوت 10 پلاس 5G، گلکسی S10 نسخه 5G و گلکسی S10+ با نمره‎‌های بالا 96 گزینه‌های بهتری هستند.

دوربین هواوی P30 پرو

دوربین هواوی P30 پرو

3- گلکسی S10 5G

سومین گوشی لیست ما باز هم گوشی دیگری از برند سامسونگ است، اما این بار از خانواده گلکسی اس. نسخه 5G گلکسی S10 سامسونگ در بخش دوربین اصلی در آزمون DxoMark نمره کلی 112 را بدست آورده است و در جایگاه سوم قرار گرفته است. دوربین اصلی این گوشی در بخش عکس برداری نمره 117 را کسب کرده و در زمینه فیلم برداری نمره 100 را بدست آورده است.

با این اوصاف مشخص است که اگر فیلم برداری برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، گوشی‌های برند سامسونگ در این حوزه عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

برویم به سراغ دوربین سلفی، این گوشی در زمینه دوربین سلفی موفق شده است نمره 97 را بدست بیاورد و به این ترتیب از نظر دوربین سلفی، در جایگاه دوم بهترین دوربین سلفی گوشی قرار بگیرد.

دوربین گلکسی اس 10 پلاس 5G

دوربین گلکسی اس 10 پلاس 5G

 

4- آنر 20 پرو

گوشی هوشمند آنر 20 پرو چهارمین گوشی برتر از نظر دوربین است. وب سایت DxoMark تنها دوربین اصلی این گوشی را بررسی کرده است بنابراین درباره دوربین سلفی آن نمی‌توانیم توضیحی بدهیم. این گوشی هوشمند موفق شده است در بخش دوربین اصلی نمره کلی 111 را بدست بیاورد، به این ترتیب که در بخش عکس برداری نمره 117 و در بخش فیلم برداری نمره 97 را کسب کرده است.

همان‌طور که می‌بینید آنر 20 پرو و گلکسی S10 5G از نظر عکس برداری با دوربین اصلی با هم تفاوتی ندارند بلکه این فیلم برداری است که تفاوت ایجاد کرده است. این گوشی در زمینه فیلم برداری با دوربین اصلی نمره 97 را بدست آورده اما گلکسی S10 5G موفق شده بود نمره 100 را کسب کند.

دوربین گوشی هوشمند آنر 20 پرو

دوربین گوشی هوشمند آنر 20 پرو

5- وان پلاس 7 پرو

گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو آخرین گوشی است که در این لیست معرفی می‌کنیم. این گوشی هم نمره کلی 111 را بدست آورده است اما در بخش عکس برداری موفق شده است نمره 118 را بدست بیاورد و در حوزه فیلم برداری نمره 98.

این گوشی از نظر دوربین سلفی هم بررسی شده است و موفق شده است امتیاز 86 را کسب کند. با این اوصاف دوربین سلفی این گوشی کمی ضعیف عمل کرده است.

دوربین گوشی وان پلاس 7 پرو

دوربین گوشی وان پلاس 7 پرو

 

مقایسه تصاویر ثبت شده با بهترین دوربین های گوشی 2019

همان‌طور که از نمرات کسب شده متوجه شدید، هر 5 گوشی معرفی شده واقعاً کیفیت بسیار خوبی از نظر دوربین دارند و تفاوت آن‌ها چندان چشمگیر نیست. برای بررسی بهتر کیفیت دوربین این گوشی‌ها تصمیم گرفتیم چندین عکس گرفته شده با آن‌ها را کنار هم قرار دهیم.

 

مقایسه دوربین نوت 10 پلاس 5G و P30 پرو

مقایسه دوربین نوت 10 پلاس 5G و P30 پرو

 

مقایسه دوربین نوت 10 پلاس 5G و P30 پرو_ 2

مقایسه دوربین نوت 10 پلاس 5G و P30 پرو_ 2

 

مقایسه دوربین هواوی P30 pro و آیفون XS MAX

مقایسه دوربین هواوی P30 pro و آیفون XS MAX

 

اخبار مرتبط:

گلکسی نوت 10 پلاس 5G، بهترین گوشی از نظر دوربین شناخته شد

هواوی میت 30 پرو ، هیولایی با دوربین شگفت انگیز؛ دو لنز 40 مگاپیکسلی با قابلیت Cine lens

منبع خبر: فیسیت


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

vahid

جمعه, 25 مرداد 1398

این گوشیها برای ما جوانان ایران حرام است. ای ناجوانمردان حسرت را بر دلمان نگذارید

پاسخ

ثبت نظر