آپدیت آگوست 2019 ویندوز 10 را همین حالا دانلود کنید

آپدیت آگوست 2019 ویندوز 10 را همین حالا دانلود کنید

کاربران ویندوز 10: اگر آب در دستانتان است آن را زمین بگذارید و همین حالا چک کنید و ببینید که آپدیت امنیتی آگوست 2019 را روی کامپیوتر خود نصب دارید یا خیر. به احتمال زیاد کامپیوترتان خودش آپدیت شده است اما به هر حال بهتر است چک کنید. 

آخرین آپدیت ویندوز یک سری شکاف امنیتی مهم را که در آخرین نسخه‎ی سیستم عامل مایکروسافت یافته شده است رفع می‎کند. بیشتر این شکاف‎ها کوچک هستند اما در این پچ چهار شکاف خیلی مهم در پروتکل دسکتاپ از راه دور (RDP) ویندوز10 رفع شده‎اند که شبیه به شکاف Bluekeep هستند که اوایل امسال در نسخه‎های قدیمی شناسایی و پچ شد. 

برخلاف باگ Bluekeep، این شکاف‎ها کمتر نگران کننده هستند زیرا قابلیت RDP به صورت پیش‎فرض روی ویندوز10 غیرفعال است. با این حال به اندازه‎ی کافی خطرناک هستند و باید حتماً آپدیت جدید ویندوز را نصب کنید. برای این که بفهمید سیستم شما آپدیت در حال انتظار دارد یا خیر این مراحل را چک کنید:

1- منو شروع ویندوز را باز کنید. 

2- روی آیکون تنظیمات کلیک کنید. 

3- به  Update and Security > Windows Update بروید. 

4- اگر آپدیتی در حال انتظار باشد آن را می‎بینید 

5- روی «Download» کلیک کنید تا پروسه شروع شود، اما به خاطر داشته باشید که باید کامپیوتر خود را ریبوت کرده و صبر کنید تا آپدیت‎ها اجرا شوند. 

به طور کلی بهتر است از فایل‎های مهم سیستم خود بکاپ بگیرید تا اگر آپدیت ویندوز دچار مشکل شد به مشکلی برنخورید. با این که دریافت سریع آپدیت‎های ویندوز بسیار مهم است اما بد نیست چند روز صبر کنید تا اگر آپدیت‎ها مشکلاتی به همراه دارند مایکروسافت آن‎ها را رفع کند.

 

بیشتر بخوانید:

کامپیوترهای ویندوز از طریق نوت‎پد هک می‎شوند 

منبع خبر: lifehacker

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مهدی

جمعه, 25 مرداد 1398

من نمیذارم سیستمم اپدیت بشه چون اپدیت ها با انتی ویروس ها تداخل داشت و سیستم به شدت کند میشد ایا در این اپدیت مشکلات چند ماه قبل رفع شده؟

پاسخ

ثبت نظر