از حالا می‎توانید افکت‎های واقعیت افزوده‎ی اینستاگرام بسازید

از حالا می‎توانید افکت‎های واقعیت افزوده‎ی اینستاگرام بسازید

از حالا می‎توانید افکت‎های واقعیت افزوده‎ی اینستاگرام بسازید.

فیسبوک از پلتفرم Spark AR خود رونمایی کرده و آن را در اختیار کاربران اینستاگرام گذاشته است. Spark AR به شما این امکان را می‎دهد که فیلترهای واقعیت افزوده بسازید و آن را روی اینستاگرام خود آپلود کنید. در مراسم F8 2019 فیسبوک اعلام کرد که به زودی به کاربران اینستاگرام این امکان را خواهد داد تا افکت‎های واقعیت افزوده بسازند و هم اکنون شما می‎توانید با استفاده از پلتفرم Spark AR فیسبوک این کار را انجام دهید. 

 

چطور افکت‎های واقعیت مجازی اینستاگرام خود را بسازیم؟ 


فیسبوک با ارسال یک پست در Tech@Facebook از انتشار پلتفرم Spark AR خبر دارد. فیسبوک Spark AR را به عنوان پلتفرمی معرفی کرد که « الهام، ابزار و منابع لازم را به کاربران می‎دهد تا یک لایه معنی جدید به دنیا اضافه کنند». 
علامت بتای بسته به این معنی است که Spark AR پیش از این برای بعضی افراد محدود قابل دسترسی بوده است، بتای عمومی به این معنی است که هم اکنون هر کسی می‎تواند افکت‎های Spark AR خود را روی اینستاگرام بسازد. سپس شما می‏توانید فیلتر خود را در Effect Gallery ببینید. 
برای امتحان کردن افکت‎های واقعیت افزوده‎ی جدید، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و روی دوربین کلیک کنید و سپس به آخرین افکت بروید. سپس روی Browse Effects کلیک کنید تا یک افکت گالری جدید باز کنید. سپس در این قسمت می‎توانید هر افکت واقعیت افزوده که دوست دارید را امتحان کنید. 
برای ساخت افکت‎های واقعیت افزوده‎ی خود به وب‎سایت Spark AR Studio بروید. در اینجا می‎توانید Spark AR را روی ویندوز و مک دانلود کرده و افکت‎های واقعیت افزوده خودتان را بسازید. نه تنها می‎توانید از قابلیت کشیدن و رها کردن استفاده کنید بلکه اگر نمی‎دانید باید چه کار کنید می‎توانید از دستورالعمل موجود استفاده کنید.


بهترین فیلترهای اینستاگرام


احتمال این که همه بتوانند فیلترهای واقعیت افزوده‎ی خود را بسازند کم است و اگر این کار را بکنند احتمال این که فیلترهای شما وایرال شود خیلی پایین است. با این حال اگر دوست دارید فیلترها را تجربه کنید Studio AR به شما این امکان را خواهد داد. 

 

بیشتر بخوانید:

سخنگوی قوه قضاییه : خبر فیلترینگ اینستاگرام صحت ندارد

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر