آیفون 11 در تاریخ 19 شهریور معرفی خواهد شد

آیفون 11 در تاریخ 19 شهریور معرفی خواهد شد

اپل آخرین نسخه‎ی بتای  iOS 13 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد و در آن سرنخی قرار داده که نشان می‎دهد قرار است آیفون 11 در تاریخ 10 سپتامبر ( 19 شهریور) معرفی شود. 
همانطور که در تصویر بالا می‎بینید تقویمی که در اسکرین شات منتشر شده از  iOS 13 beta 7 منتشر شده تاریخ سه شنبه 10 سپتامبر را نشان می‎دهد. این همان تاریخی است که ماه پیش نیز پیش‏بینی شده بود و به نظر صحیح می‎رسد. انتظار می‏رود که اپل سه مدل آیفون، از جمله آیفون 11 پرو را شهریور ماه منتشر کند. پیش‎بینی شده که اپل هر سه مدل را در یک تاریخ منتشر خواهد کرد. 
انتظار می‎رود که خط تولید امسال آیفون شامل آیفون 11 و نسخه‎ی جدید آیفون XR شود. گفته شده که این مدل دارای دو دوربین در پشت است. در آیفون XR تنها یک دوربین در پشت گوشی قرار داشت. انتظار می‎رود که آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس دارای سه دوربین در پشت گوشی باشد. هچنین گفته می‎شود که این آیفون‎ها دارای پردازنده‎ی A13، موتور Taptic Engine و قابلیت‎های جدید برای دوربین است. 
درضمن ممکن است که در این مراسم مدل جدید اپل واچ نیز منتشر شود. از آنجایی که به نظر می‏رسد رویداد آیفون 11 در تاریخ 19 شهریور باشد انتظار می‎رود که اواخر همین ماه از رسانه‎ها برای شرکت در این رویداد دعوت به عمل آید. 

 

بیشتر بخوانید:

با نام آیفون پشت گوشی‌های اپل خداحافظی کنید

 

منبع خبر: 9to5mac

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر