پنج لپ‎تاپ ویندوز برتر در سال 2019

پنج لپ‎تاپ ویندوز برتر در سال 2019

پنج لپ‎تاپ ویندوز برتر در سال 2019 را در فیسیت ببینید.

لپ‎تاپ‎ها دهه‎هاست که با هستند. هم اکنون شما می‎توانید از این دستگاه‏ها برای گیمینگ، توسعه نرم‏ افزار و حتی ویرایش مدیا استفاده کنید. در این مقاله‎ی فیسیت ما پنج لپ‎تاپ ویندوز برتر را که در سال 2019 منتشر شده به شما معرفی می‎کنیم. 

 

1- Dell XPS 13

دل یکی از بزرگ‎ترین شرکت‎های ساخت کامپیوتر و لپ‎تاپ در دنیاست و بیشتر محصولات این شرکت برای محل کار استفاده می‎شود، اما Dell XPS 13 تنها یک لپ‎تاپ کار نیست، بلکه شاید بهترین لپ‎تاپ ویندوز سال 2019 باشد. 

در Dell XPS 13، ویندوز 10 پرو 64 بیتی به صورت از پیش نصب شده است و 16 گیگابایت رم و همچنین 512 گیگابایت SSD دارد. پردازنده‎ی آن اینتل i7 چهار هسته‎ای است. صفحه کلید آن دارای اسکنر اثرانگشت بوده و با ویندوز هلو کار می‎کند. 

صفحه نمایش لمسی این لپ‎تاپ 13.3 اینچی و 4K Ultra HD است. این لپ‎تاپ با وزن 1.2 کیلوگرم بسیار سبک وزن است. XPS 13 لپ‎تاپ ارزانی نیست اما اگر پول برای شما مسئله نیست این لپ‎تاپ را حتماً در نظر بگیرید. 

 

2- Huawei Matebook 13

از سال 2018 تا به حال دولت امریکا درگیر یک جنگ تجاری با چین و به خصوص شرکت هواوی بوده است، با این حال شرکت هواوی همچنان به ساخت محصولات بسیار خوب خود ادامه می‎دهد. 

Matebook 13 سبک و قابل حمل است و وزن آن تنها 1.2 کیلوگرم است. این لپ‎تاپ دارای صفحه نمایش لمسی  Fullview 2160×1140 خود هواوی است. 

این لپ‎تاپ دارای پردازنده‎ی نسل هشت اینتل Core i7، 8 گیگابایت رم و باتری 3,670mAh است. کارت گرافیک Nvidia GeForce MX150، این لپ‎تاپ را به یک گزینه‎ی خیلی خوب برای گیمرها و ویرایشگرها تبدیل کرده است. فن‎های Shark Fin درون لپ‎تاپ نه تنها دستگاه را خنک نگاه می‏دارند بلکه سرعت آن را تا 25 درصد افزایش می‌دهند. 

امکان لاگین بیومتریک و همچنین به اشتراک گذاری فایل NFC نیز موجود است. هواوی همچنین یک شارژر اکسترنال جیبی ساخته تا وقتی که به برق دسترسی ندارید بتوانید دستگاه خود را شارژ کنید. به طور کلی  Matebook 13 یکی از پر قابلیت‎ترین لپ‎تاپ‎های موجود در بازار است. 

 

3- Microsoft Surface Book 2

Surface Book 2 دارای پردازنده‎ی نسل هشت اینتل Core i7، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD است. کارت گرافیک این دستگاه Nvidia GeForce MX1060 است که خودش 6 گیگابایت رم GDDR5 دارد که برای گیمینگ مناسب است اما با آن ویرایش ویدئو نیز می‎توان انجام داد. 

مشابه دیگر دستگاه‎های سرفیس، Surface Book 2 نیز هیبرید است. شما می‎توانید با کیبورد از آن شبیه به یک لپ‎تاپ استفاده کنید، اما اگر صفحه کلید را از آن جدا کنید می‎توانید از این دستگاه به عنوان یک تبلت استفاده کنید. باتری این دستگاه تا 17 ساعت کار می‎کند و تصاویر در صفحه نمایش 15 اینچی PixelSense بسیار واضح هستند. 

Surface Book 2 یکی از بهترین لپ‎تاپ‎های موجود در بازار است، البته قیمت آن کمی زیادی بالاست. 

 

4- HP Spectre x360

HP Spectre x360 به تبلت تبدیل نمی‎شود اما شما می‎توانید صفحه نمایش 13.3 اینچی Spectre x360’s 4K آن را تا 360 درجه بچرخانید. روی Spectre x360 سیستم عامل ویندوز 10 هوم 64 بیت نصب شده است. این لپ‎تاپ دارای پردازنده‎ی نسل هشت اینتل Core i7، 16 گیگابایت رم DDR4 و  512 گیگابایت SSD است. وزن این دستگاه 1.3 کیلوگرم است. این لپ‎تاپ باتری را تا 14 ساعت نگاه می‎دارد. Spectre x360 دارای اسپیکرهای  Bang & Olufsen است و کیفیت صدای آن بی نظیر است. 

این لپ‎تاپ همچنین دارای دو درگاه  USB-C، درگاه  microSD و همچنین یک درگاه USB-A است. وب‎کم این لپ‎تاپ با ویندوز هلو کار کرده و قابلیت تشخیص صورت دارد. اگر دوست ندارید صورت خود را اسکن کنید می‎توانید از اسکنر اثرانگشت استفاده کنید. 

 

5-Asus ROG Zephyrus S GX701

اگر به دنبال یک لپ‎تاپ گیمینگ قابل حمل هستید Asus ROG Zephyrus S GX701 مناسب شماست. البته باید بدانید که این لپ‎تاپ به هیچ وجه ارزان قیمت نیست اما بسیار قدرتمند است و برای گیمرهای حرفه‎ای ساخته شده است. 

صفحه نمایش این لپ‎تاپ 17.3 اینچ و Full HD است. ضخامت قاب این دستگاه تنها 6.9 میلی‎متر است و نسبت صفحه به بدنه 81 درصد است. این دستگاه دارای 1 ترابایت SSD و 16 گیگابایت رم DDR4 است. کارت گرافیک این دستگاه  Nvidia GeForce RTX 2080 با 8 گیگابایت رم GDDR6 است. 

در لپ‎تاپ‎های گیمینگ مدل بالا خنک کردن همه چیز است اما ایسوس از این نظر هیچ مشکلی ندارد. این لپ‎تاپ بسیار نازک است و سیستم خنک کننده‎ی آن عالی است. برای رفع مشکل، ایسوس از سیستم  ROG Active Aerodynamic استفاده کرده است. درضمن شما لازم نیست نگران گرد و خاک باشید چرا که هیت‎سینک ضد گرد این دستگاه را به طور کامل تمیز می‎کند. 

 

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ‌های نوت بوک 7 و 7 فورس سامسونگ با الگوبرداری از مک بوک پرو اپل رونمایی شدند

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر