هواوی P30 پرو به عنوان بهترین گوشی سال از نظر EISA شناخته شد

هواوی P30 پرو به عنوان بهترین گوشی سال از نظر EISA شناخته شد

گوشی هوشمند هواوی P30 پرو به عنوان بهترین گوشی دنیا در سال از نظر EISA شناخته شد.

روز گذشته انجمن صدا و تصویر اروپا یا همان EISA به رسم هر سال، بهترین گوشی‌ هوشمند دنیا را معرفی کرد. امسال هم برای دومین سال متوالی، عنوان بهترین گوشی سال از نظر EISA به گوشی هوشمند هواوی P30 پرو (huawei P30 Pro) که یکی از شگفت‌انگیزترین گوشی‌هایی است که تا کنون معرفی شده است، تعلق گرفت. با فیسیت همراه این خبر باشید.

هواوی P30 پرو بهترین گوشی از نظر EISA انتخاب شد

از نظر EISA هواوی P30 پرو بهترین گوشی دنیا است که توانایی عکاسی در نور کم را دارد. همچنین این انجمن لنز اولترا واید، حالت پرتره و لنز پریسکوپی تله فوتو با زوم 5 برابری این گوشی را ستوده است و معتقد است که هواوی P30 پرو همه رقبای خود را پشت سر گذاشته است. جالب است بدانید که به اعتقاد انجمن EISA این گوشی هوشمند گزینه مناسبی برای عکاسان است و یک پیشرفت بزرگ در زمینه عکاسی با موبایل ایجاد کرده است.

هواوی P30 پرو از دوربین چهارگانه بهره می‌برد. لنز اصلی با سنسور 40 مگاپیکسلی واید 27 میلی متری با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 است. لنز ثانویه، لنز 8 مگاپیکسلی پیروسکوپی (Periscope) از نوع تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/3.4 است که زوم اپتیکال 5 برابری، زوم هیبریدی 10 برابری و زوم دیجیتال 50 برابری را ممکن می‌کند. سومین لنز، 20 مگاپیکسلی از نوع اولتراواید و با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 است و چهارمین دوربین اما دوربین TOF است. دوربین سلفی این گوشی هم از یک لنز 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

 

دوربین هواوی پی 30 پرو از نظر DXOMARK

بی شک همه شما از قدرت دوربین این گوشی مطلع هستید زیرا معرفی این گوشی سر و صدای زیادی بین عکاس‌ها به پا کرد و حتی با شعار "قوانین عکاسی را از نو بنویس" هم معرفی شد. این گوشی در آزمون DxoMrak، آزمون معتبری که دوربین گوشی‌های هوشمند، لنزها و دوربین‌های مختلف را به صورت حرفه‌ای تست کرده و رتبه بندی می‌کند، برای مدت‌ها با امتیاز کلی 112، صدر نشین جدول رده بندی گوشی‌های هوشمند بود. این جایگاه اما با معرفی گلکسی نوت 10 پلاس 5G که امتیاز 113 را کسب کرده بود، تغییر کرده و هواوی P30 پرو به جایگاه دوم رفت. با این وجود هنوز هم دوربین اصلی این گوشی از نظر عکس برداری نمره 119، یعنی بهترین امتیاز را دارد و این در حالی است که گلکسی نوت 10 پلاس 5G که رتبه اول را دارد در حوزه عکس برداری با دوربین اصلی نمره 118 را به دست آورده است.

امتیاز DxoMark دوربین گوشی هوشمند هواوی P30 پرو

امتیاز DxoMark دوربین گوشی هوشمند هواوی P30 پرو

مشخصات اجمالی هواوی P30 پرو

بهترین گوشی دنیا از نظر EISA، هواوی P30 پرو، از یک نمایشگر 6.47 اینچی از نوع OLED، پردازنده قدرتمند کایرین 980 (اولین پردازنده 7 نانومتری موبایلی دنیا) و یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی که برای استفاده معمولی تا دو روز دوام می‌آورد، بهره می‌برد. این اطلاعات تنها اطلاعات کلی هستند و برای اطلاع از مشخصات کلی و بررسی این گوشی میتوانید به مطلب بررسی هواوی P30 پرو مراجعه کنید.

 

اخبار مرتبط:

بهترین دوربین متعلق به کدام گوشی هستند ؛ بهترین دوربین گوشی 2019

گلکسی نوت 10 پلاس 5G، بهترین گوشی از نظر دوربین شناخته شد

 

 

منبع خبر: businessworld


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر