کنفرانس مایکروسافت 2015: ترکیبی از واقعیت و خیال با پروژه ی XRAY هولولنز

کنفرانس مایکروسافت 2015: ترکیبی از واقعیت و خیال با پروژه ی XRAY هولولنز

تلفیق واقعیت و خیال برای گیمرها بسیار جالب خواهد بود و مطمئنا این محصول آمار فروش و محبوبیت بسیاری پیدا خواهد کرد.هولولنز جدید تحت پروژه ای به نام XRAY طراحی و تولید شده است و با دستگاه ها ی ویندوزی منطبق است .بنابراین حتی هدست های هولولنز هم همگام با هدف یکپارچه شدن با محصولات و سیستم عامل های ویندوزی طراحی شده است.

تلفیق واقعیت و خیال برای گیمرها بسیار جالب خواهد بود و مطمئنا  این محصول آمار فروش و محبوبیت بسیاری پیدا خواهد کرد.هولولنز جدید تحت پروژه ای به نام XRAY طراحی و تولید شده است و با دستگاه ها ی ویندوزی منطبق است .بنابراین حتی هدست های هولولنز هم همگام با هدف یکپارچه شدن با محصولات و سیستم عامل های ویندوزی طراحی شده است.

عینک ها را بزنید و در هر نقطه از اتاق که می خواهید بازی کنید و خود را درون بازی کامپیوتری تصور کنید.مثلا مانند یک ربات شوید و با بازوی سلاح دار خود به موجودات عجیب شلیک کنید.

این هدست واقعیت مجازی در سال 2016با قیمت پایه ی 3000 دلار عرضه خواهد شد.که بی شک قیمت گرانی محسوب می شود.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر