گیمز کام 2019 : مانیتور Space Gaming سامسونگ رونمایی شد

گیمز کام 2019 : مانیتور Space Gaming سامسونگ رونمایی شد

گیمز کام 2019 : مانیتور Space Gaming سامسونگ رونمایی شد. با معرفی این مانیتور همراه فیسیت باشید.

سامسونگ امسال هم در رویداد گیمز کام 2019 حضور یافته است و در این رویداد سومین عضو از نمایشگرهای گیمینگ خود را معرفی کرده است. دو عضو دیگر این خانواده نمایشگر CRG9 اولترا واید است که در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد، دیگر مانیتور هم مانیتور سریع CRG5 بود که در نمایشگاه E3 رونمایی شد اما روز گذشته و در جریان گیمز کام 2019 سامسونگ مانیتور Space Gaming را معرفی کرده است. با فیسیت همراه باشید تا مشخصات اجمالی این مانیتورها را با هم بررسی کنیم.

 

مانیتور Space Gaming

این مانیتور 32 اینچی دارای رزولوشن 1440p و رفرش ریت 144HZ است و از تکنولوژی AMD FreeSync هم پشتیبانی می‌کند. البته این روزها این مشخصات با وجود کاهش قیمت مانیتورهایی با رفرش ریت 144HZ چندان عجیب و خاص نیست اما مانیتور گیمینگ جدید سامسونگ یک مشخصه خاص دارد که آن را از سایر مانیتورها مجزا کرده است، نوع طراحی این مانیتور که امکان اتصال آن روی دیوار را فراهم کرده و به این ترتیب در فضا صرفه جویی می‌کند. ضمناً امکان تغییر مکان مانیتور به صورت عمودی هم وجود دارد.

همچنین سامسونگ برای مانیتور Space Gaming کابل برق قابل پنهان و کابل HDMI به صورت Y_شکل را در نظر گرفته است که مدیریت کابل‌ها را کمی ساده‌تر می‌کند. از سوی دیگر به لطف مجهز شدن این مانیتور به گیره یکپارچه، امکان اتصال آن به هر نوع میزی با کمترین سختی ممکن است. یکی دیگر از مشخصات این مانیتور، حذف حاشیه‌ها از سه طرف نمایشگر آن است که به این ترتیب در فضایی کوچک، بتوانید نمایشگری بزرگ را در اختیار بگیرید.

ضمناً باید بدانید که این مانیتور، تنها مانیتور سامسونگ برای صرفه جویی در فضا نیست بلکه سامسونگ پیش‌تر هم چنین نمایشگرهایی را معرفی کرده بود. بنا به اعلام سامسونگ در سه ماهه آخر سال 2019 شاهد عرضه جهانی این مانیتور خواهیم بود اما هنوز درباره قیمت آن توضیحی داده نشده است.

 

مانیتورهای CRG9 و CRG5

همان ‌طور که گفتیم سامسونگ در جریان رویداد CES 2019 در ماه ژانویه مانیتور CRG9 را معرفی کرد. این مانیتور 49 اینچی دارای نسبت ابعاد 32 به 9 بوده و از رزولوشن dual-QHD یعنی 5120 در 1440 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز بهره می‌برد. ضمناً این مانیتور به لطف بهره بردن از تکنولوژی AMD FreeSync 2 از قابلیت HDR 10 هم پشتیبانی می‌کند. سامسونگ در زمان معرفی این مانیتور هم درباره قیمت آن اطلاعاتی را منتشر نکرده بود اما حالا این محصول با قیمت 1400 دلار به صورت جهانی در دسترس کاربران است.

مانیتور CRG9

مانیتور CRG9

 

به دنبال معرفی مانیتور CRG9، سامسونگ در ماه ژوئن و در جریان رویداد E3 2019 از مانیتور CRG5 هم رونمایی کرد. این ماینتور 27 اینچی با رزولوشن 1080p و میزان انحنای 1500R، اولین مانیتور سامسونگ بود که از رفرش ریت 240 هرتز بهره می‌برد. این مانیتور بر خلاف دو مورد دیگر به جای بهره بردن از قابلیت AMD FreeSync از G-Sync انویدیا بهره می‌برد. این محصول هم به صورت جهانی با قیمت 400 دلار در دسترس کاربران است. با این اوصاف مانیتور CRG5 مقرون به صرفه‌ترین مانتیور در بین این سه محصول اخیر سامسونگ است.

مانیتور CRG5

مانیتور CRG5

 

اخبار مرتبط:

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2019؛ تجربه یک بازی بی‌نظیر

27GL850G کوچکترین عضو خانواده مانیتورهای جدید LG با پشتیبانی از G-Sync و رفرش ریت 160 هرتز را در نمایشگاه CES 2019 ملاقات کنید!

 

منبع خبر: tomshardware


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر