ردمی نوت 8 پرو در تاریخ 29 آگوست و با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

ردمی نوت 8 پرو در تاریخ 29 آگوست و با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

گوشی هوشمند مقرون به صرفه ردمی نوت 8 پرو در تاریخ 29 آگوست و با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد.

شیائومی برند معتبری در گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که بیش از هر چیزی با کیفیت بالا و قیمت اقتصادی شناخته می‌شود و طرفداران خاصی دارد اما با این وجود باز هم این کمپانی زیر برند اقتصادی دیگری دارد که با نام ردمی شناخته می‌شود.

گوشی‌های خانواده ردمی در بین کاربران از اعتبار بسیاری برخوردار هستند. در حال حاضر گوشی‌های ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو و ردمی K20 جز بهترین و محبوب‌ترین گوشی‌های این خانواده محسوب می‌شوند.

اوایل این ماه بود که زیر برند ردمی از برند شیائومی اعلام کرد که در سه ماهه چهارم سال جاری قصد معرفی یک گوشی با دوربین 64 مگاپیکسلی را معرفی کند. حالا می‌دانیم که این گوشی ردمی نوت 8 پرو نام خواهد داشت و در تاریخ 29 آگوست معرفی خواهد شد.

در واقع ردمی در شبکه اجتماعی چینی Weibo پوستری را منتشر کرده است که اطلاعات اجمالی درباره ردمی نوت 8 پرو را فاش می‌کند. تا به این جا می‌دانیم که این گوشی در پنل پشتی از دوربین سه‌ گانه به صورت عمودی و یک دوربین دیگر هم در سمت راست آن بهره خواهد برد.

پوستر معرفی ردمی نوت 8 پرو

پوستر معرفی ردمی نوت 8 پرو

 

از سوی دیگر می‌بینیم که سنسور اثر انگشت در زیر دوربین‌های عمودی قرار گرفته است. با این اوصاف مشخص است ردمی نوت 8 پرو بر خلاف ترند اخیر بازار موبایل، از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره نخواهد برد.

همان ‌طور که متوجه شدید مهم‌ترین مشخصه ردمی نوت 8 پرو دوربین چهارگانه آن خواهد بود.شیائومی تأیید کرده است که دوربین این گوشی از آخرین سنسور ISOCELL Bright GW1 سامسونگ با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و اندازه 0.8 میکرومتر پیکسل که حدوداً 38 درصد بزرگ‌تر از سنسور 48 مگاپیکسلی است، بهره خواهد برد. ضمناً دوربین این گوشی برای ثبت تصاویر با کیفیت از فناوری ترکیب پیکسل 4 به 1 بهره می‌برد که ثبت تصاویر در نور کم را بهبود می‌دهد.

از سوی دیگر شایعات مبنی بر آن است که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون سری 700 در کنار یک باتری پرظرفیت بهره خواهد برد. ضمناً این گوشی با سیستم عامل اندروید 9.0 و واسط کاربری MIUI 10 معرفی خواهد شد. نکته مهم دیگر اینکه، ردمی نوت 8 پرو مانند گوشی‌های هوشمند خانواده ردمی K20 احتمالاً با دوربین سلفی pop-up رونمایی خواهد شد.

البته باید بدانید که ردمی نوت 8 پرو تنها گوشی از خانواده ردمی نخواهد بود که در تاریخ 29 آگوست معرفی خواهد شد بلکه شیائومی در نظر دارد تا نسخه معمولی این گوشی یعنی ردمی نوت 8 را هم در همین تاریخ معرفی کند. با این وجود نسخه معمولی این گوشی اقتصادی از دوربین 64 مگاپیکسلی بهره نخواهد برد.

به جز موارد گفته شده اطلاعات خاص دیگری درباره این گوشی‌ها در دست نیست با این وجود احتمال دارد که تا هفته آینده که زمان رونمایی از این گوشی‌هاست، اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها فاش شود.

 

 

اخبار مرتبط:

سریع‌ترین گوشی دنیا را از نزدیک ببینید؛ ردمی K20 پرو

ردمی نوت 7 پرو؛ میانرده خوش قیمت شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر