تولید فیلم ماتریکس 4 از سال 2020 آغاز خواهد شد

تولید فیلم ماتریکس 4 از سال 2020 آغاز خواهد شد

تولید فیلم ماتریکس 4 از سال 2020 آغاز خواهد شد.

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که سری چهارم فیلم ماتریکس با بازی کیانو ریوز و کری-آن ماس در همان نقش‌های به یاد ماندنی نئو و ترینیتی به پرده‎ی سینما خواهد آمد. لانا واچوفسکی اعلام کرده که خودش نویسندگی و کارگردانی این فیلم را به عهده خواهد داشت. 
اوایل امسال کارگردان فیلم جان ویک : فصل 3، چاد استالسکی، گفته بود که خواهران واچوفسکی در حال مقدمه چینی برای ساخت سری جدید فیلم ماتریکس هستند. قسمت سوم سری فیلم‌های ماتریکس در سال 2003 منتشر شد. 
به نظر می‎رسد که تنها لانا واچوفسکی قرار است روی این فیلم کار کند و خواهرش لیلی ( که در ساخت سه سری اول نقش داشته) دیگر حضور نخواهد داشت. درعوض فیلمنامه نویسان، الکساندار همون و دیوید میچل در نوشتن فیلم نامه‎ی ماتریکس 4 به لانا کمک خواهند کرد. 
توبی امریچ، رئیس کمپانی برادران وارنر در این زمینه گفت :«ما برای ساخت یک ماتریکس دیگر با لانا بسیار هیجان زده هستیم. لانا یک فیلم‎ساز بسیار خاص و منحصر به‎ فرد است و ما خیلی خوشحالیم که بار دیگر قرار است یک فصل جدید از دنیای ماتریکس را بنویسد و کارگردانی کند». هنوز هیچ جزئیاتی از این که ماتریکس 4 چه زمانی منتشر خواهد شد اعلام نشده است، اما ما می‏دانیم که تولید آن از سال دیگر آغاز خواهد شد. 

 

بیشتر بخوانید:

تغییر طراحی لایو اکشن شخصیت محبوب سونیک در پی اعتراضات طرفداران این کاراکتر

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر