تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس 5G؛ شکنجه یک پرچمدار + ویدیو

تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس 5G؛ شکنجه یک پرچمدار + ویدیو

تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس 5G؛ شکنجه یک پرچمدار + ویدیو را در فیسیت ببینید.

گوشی‌های هوشمند خانواده گلکسی نوت 10، جدیدترین پرچمداران سامسونگ و آخرین پرچمدارانی هستند که معرفی شده‌اند. امسال سامسونگ یک سنت شکنی کرده سه گوشی را در این خانواده معرفی کرده است، گلکسی نوت 10، نوت 10 پلاس و نسخه 5G گلکسی نوت 10 پلاس.

یکی از جذاب‌ترین ویدیوهایی که بعد از معرفی هر گوشی مهمی، منتشر می‌شود، ویدیو آنباکس و تست مقاومت آن است. حالا ما هم در این مطلب ویدیو تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس 5G را برای شما آماده کرده‌ایم. با فیسیت همراه باشید.

 

تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس 5G

در ابتدای این ویدیو عملا آنباکسینگ این گوشی را می‌بینیم اما بخش جذاب با بررسی قلم S-Pen آغاز می‌شود. Jerry RIG در این بخش برای اینکه نشان دهد ساختار قلم S-Pen چگونه است، آن را می‌کشند و اجزای داخلی آن را به نمایش می‌گذارد. بخش جذاب دیگر به خراش دادن نمایشگر برمی‌گردد که گلکسی نوت 10 پلاس 5G تا سطح 5 از خود مقاومت نشان داده اما در سطح 6 خراشیده می‌شود. بخش‌های دیگر هم شامل خراش دادن لنز دوربین اصلی، سنجش سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، خراش دادن این سنسور و امتحان عملکرد آن در این شرایط، خراش دادن پنل پشتی و... می‌شود.

 

ویدیو تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس 5G

ویدیو تست مقاومت این گوشی هوشمند را برای شما در ادامه قرار داده‌ایم اما باید بدانید که این ویدیو حاوی صحنه‌های دلخراشی (از جمله شکستن قلم S-pen) است.

 

 

 

اخبار مرتبط:

گلکسی A50 را قبل از خرید ، زیر شکنجه ببینید ؛ تست مقاومت گوشی A50 سامسونگ

گلکسی نوت 10 پلاس 5G، بهترین گوشی از نظر دوربین شناخته شد

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر