Google Go در سراسر دنیا منتشر شد

Google Go در سراسر دنیا منتشر شد


Google Go را هم اکنون از هرکجای دنیا که باشید می‌توانید دانلود کنید. این اپلیکیشن جست‎وجوی سبک گوگل تا به حال تنها در بعضی از کشورها و برای بعضی از کاربران قابل دسترسی بوده است اما حال گوگل از همه دعوت کرده که به جای اپلیکیشن گوگل از این نسخه‎ی جایگزین سبک وزن استفاده کنند. 

 

Google Go چیست؟ 


در سال 2017 گوگل اپلیکیشن Google Go را منتشر کرد. این اپلیکیشن سبک وزن بیشتر به منظور کاربرانی ساخته شد که دستگاه‎های مدل پایین دارند. هدف اصلی Android Go بیشتر این است که یک میلیارد نفری که در دنیا به تکنولوژی دسترسی ندارند را جذب کند. 
Google Go یک اپلیکیشن سبک وزن است که برای دسترسی آنلاین و آفلاین به اطلاعات ساخته شده است. حجم Google Go تنها 7 مگابایت است و حتی اگر اتصال اینترنت شما خیلی ضعیف باشد نیز کار می‎کند. 

 

Google Go چه کار می‎کند؟ 


Google Go تا به حال تنها در چند کشور و برای دستگاه‎های اندروید گو موجود بوده است. اما از حالا به بعد شما در هرجای دنیا که باشید می‎توانید Google Go را از پلی استور دانلود و نصب کنید. 
Google Go هم اکنون برای تمام کاربران اندروید (از لالیپاپ به بعد) در سراسر دنیا موجود است. گوگل بالاخره متوجه شده که حتی افرادی که از آخرین مدل‎های گوشی‎های هوشمند استفاده می‎کنند و اینترنت پر سرعت دارند نیز ممکن است دلشان بخواهد از Google Go استفاده کنند. 
Google Go نسخه‎ی ضعیف‎تر اپلیکیشن استاندارد گوگل است. با این حال شما همچنان می‎توانید از گوگل لنز که به شما این امکان را می‎دهد که اشیاء را در دنیای واقعی شناسایی کنید استفاده کنید. علاوه بر آن Google Go با استفاده از پردازش زبان و هوش مصنوعی متن سایت‎ها را با صدای بلند برای شما می‎خواند. 

 

بیشتر بخوانید:

هواوی از رقیب اندروید رونمایی کرد: سیستم عامل هارمونی

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر