تا سه ماه به رایگان از اسپاتیفای پرمیوم استفاده کنید

تا سه ماه به رایگان از اسپاتیفای پرمیوم استفاده کنید

اسپاتیفای نسخه‎ی رایگان اسپاتیفای پرمیوم خود را از یک ماه به سه ماه گسترش داد. به این وسیله شما می‎توانید تا سه ماه بدون نیاز به پرداخت پول از نسخه‎ی پرمیوم اسپاتیفای لذت ببرید. دلیل این تصمیم اسپاتیفای رقابت با اپل موزیک است. 

 

اسپاتیافای و اپل در تلاش برای جذب عضو 

اسپاتیفای بیش از ده میلیون مشترک دارد. البته این تعداد کسانی هستند که برای استفاده از این اپلیکیشن پول پرداخت می‎کنند. تعداد بسیاری از کاربران نیز بدون پرداخت از نسخه‎ی رایگان این اپلیکیشن استفاده می‎کنند. حال اسپاتیفای قصد دارد هر طور شده مشترکین بیشتری جذب کند، به خصوص که اپل موزیک در حال تبدیل شدن به یک رقیب سرسخت است. 
اپل موزیک در سال 2015 منتشر شد. برخلاف اسپاتیفای، اپل موزیک نسخه‎ی رایگان ندارد و تمام شصت میلیون کاربر آن پول پرداخت می‎کنند. البته این سرویس از ابتدا سه ماه نسخه‎ی رایگان ارائه می‎داد که دو ماه بیشتر از اسپاتیفای بود. 

 

اسپاتیفای نسخه‎ی رایگان خود را به سه ماه افزایش داده است 

برای تشویق کاربران به دریافت اشتراک اسپاتیفای پرمیوم، این شرکت نسخه‎ی رایگان آزمایشی خود را به سه ماه افزایش داده است تا بهتر بتواند با اپل موزیک رقابت کند. 
اسپاتیفای در یک پست در بلاگش این خبر را اعلام کرده و از مزایای اشتراک در اسپاتیفای پرمیوم گفته است. این نسخه‎ که با پرداخت پول می‎توانید به آن دسترسی پیدا کنید، بدون تبلیغات است، امکان دانلود موزیک و پادکست را به شما می‎دهد و می‌توانید توسط آن یک موزیک را در چندین دستگاه مختلف پخش کنید. 
نسخه‎ی سه ماهه رایگان از 1 شهریور قابل دسترسی است و تمام کاربرانی که برای اسپاتیفای پرمیوم حساب کاربری بسازند می‎توانند از آن استفاده کنند. البته تنها در صورتی می‎توانید از این نسخه‎ی رایگان استفاده کنید که پیش‎تر آن را امتحان نکرده باشید. 

 

بیشتر بخوانید:

بازی For Honor برای مدت محدودی در پلتفرم کامپیوتر شخصی رایگان است


 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر