برنامه 3D Scanner App برای گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد؛ سه بعدی کردن اشیای واقعی

برنامه 3D Scanner App برای گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد؛ سه بعدی کردن اشیای واقعی

برنامه 3D Scanner App برای گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد؛ سه بعدی کردن اشیای واقعی.

سامسونگ بالاخره بعد از حدود دو هفته، گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس، جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار خود را برای 70 کشور از جمله کانادا، فرانسه، هند، سنگاپور استرالیا، تایلند، آمریکا، انگلیس و... عرضه کرده است.

سامسونگ به مناسبت همین موضوع، اپلیکیشن جدیدی را هم در گلکسی استور خود منتشر کرده است که 3D Scanner نام دارد. این اپلیکیشن از دوربین اصلی سه بعدی ToF گلکسی نوت 10 پلاس استفاده می‌کند تا از اشیای دنیای واقعی، یک مدل سه بعدی ایجاد کند.

با این اوصاف به نظر می‌رسد که استفاده از این برنامه تنها به دوربین ToF وابسته است. از این رو به نظر می‌رسد که نسخه 5G گلکسی S10 و گلکسی A80 سامسونگ هم که از این دوربین بهره می‌برند، بتوانند از برنامه 3D Scanner استفاده کنند.

 

این برنامه هم اکنون گلکسی استور سامسونگ موجود است و از طریق این لینک می‌توانید آن را دانلود کنید. بعد از دانلود و نصب برنامه 3D Scanner، می‌توانید این برنامه را شبیه برنامه‌های عادی دیگر و یا با استفاده از بیکسبی باز کنید. برای این کار کافی است برنامه دوربین را باز کنید، روی نسخه Bixby ضربه بزنید. حالا به پنل برنامه‌ها بروید، آن را می‌بینید.

برای ایجاد یک مدل سه بعدی از یک شی واقعی با استفاده از برنامه 3D Scanner، باید از تمامی زوایا آن شی را اسکن کنید، ضمنا نباید شی دیگری هم کنارش نباشد. پیشنهاد سامسونگ این است که از این برنامه برای ایجاد مدل سه بعدی از اشیایی استفاده کنید که تنها 20 تا 80 سانتی متر مکعب هستند.

سپس حالا که مدل سه بعدی از شی مورد نظرتان را ایجاد کردید، می‌توانید یک گیف ایجاد کنید و آن را به صورت مستقیم به دیگران به اشتراک بگذارید و یا اینکه آن را به عنوان یک مدل به تصاویر و ویدیوهایی که ضبط می‌کنید اضافه کنید.

 

اخبار مرتبط:

خانواده گلکسی نوت 10 معرفی شدند؛ سه عضو قدرتمند و بدون حاشیه

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر