کنفرانس مایکروسافت2015:لومیا 950XL

کنفرانس  مایکروسافت2015:لومیا 950XL

950 XL در مقايسه با برادر خود به يک نمايشگر OLED بزرگ تر 5.7 اينچی 518 PPI مجهز است . حافظه داخلی اين دستگاه 32 GB می باشد که کاربر می تواند آن را با استفاده از يک کارت حافظه microSD به 2TB ارتقاء دهد .اين گوشی به يک فلش طبيعی LED RGB و يک دوربين 20 مگاپيکسلی کارل زاييس (Zeiss ) مجهز می باشد که در پشت دستگاه نصب شده است

950 XL در مقايسه با برادر خود به يک نمايشگر OLED بزرگ تر 5.7 اينچی 518 PPI مجهز است . حافظه داخلی اين دستگاه 32 GB می باشد که کاربر می تواند آن را با استفاده از يک کارت حافظه microSD به 2TB ارتقاء دهد .اين گوشی به يک فلش طبيعی LED RGB و يک دوربين 20 مگاپيکسلی  کارل  زاييس (Zeiss ) مجهز می باشد که در پشت دستگاه نصب شده است . يکی از توانايی های لوميا 950 XL ، قابليت پايدارسازی تصاوير نوری آن می باشد که عکس ها را نسبت بندی می کند . کاربران در صورت استفاده از اين قابليت می توانند عکس های طبيعی تری بگيرند . بايد به اين نکته نيز توجه داشت که سيستم عامل دستگاه ، ويندوز 10 می باشد .هر دو لوميا به تکنولوژی آنتن سازگارپذير( adaptive antenna ) مجهز هستند که در هرموقعيتی بهترين اتصال شبکه را در اختيار کاربر می گذارند . لوميا XL به يک پردازشگر هشت هسته ای Qualcomm و سيستم مايع خنک کننده مجهز است . مايع خنک کاری برای اولين بار در تبلت های Surface مورد استفاده قرار گرفت . علاوه بر اين مايکروسافت هر دو گوشی لوميا را به فناوری glance screen مجهز کرده است که تماس های بی پاسخ ، ايميل ها ، زمان ، تاريخ و اطلاعاتی ديگر را در صفحه نمايشگر در اختيار کاربر قرار می دهد . هر دو گوشی به USB نوع C ، رابط های سرعت انتقال 5 Gbps و قابليت شارژ سريع مجهز هستند . قابليت شارژ سريع ، شارژ دستگاه را در مدت 30 دقيقه به 50% مي رساند . علاوه بر اين قابليت هايی نظير Display Dock برای اتصال به پورت HDMI ، DisplayPort و سه پايه USB برای اتصال گوشی به مانيتور تعبيه شده است . از آنجايی که اين گوشی ها به برنامه يونيورسال ويندوز 10 مجهز هستند ، کاربر می تواند از آفيس نيز بهره ببرد . لوميا 950 XL در ماه نوامبر (آبان) با قيمت احتمالی 649 دلار به بازار می آيد .

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر