انتشار GTA 6، یک خبر بد برای کاربران پلی‎استیشن4 و ایکس‎باکس وان

انتشار GTA 6، یک خبر بد برای کاربران پلی‎استیشن4 و ایکس‎باکس وان

خبر انتشار GTA 6 یک خبر خوب برای طرفداران سری بازی‎های Grand Theft Auto و یک خبر بد برای کاربران پلی‎استیشن4 و ایکس‎باکس وان است. پیش از این نیز خبرهایی درمورد این که GTA 6 تنها برای کنسول‎های نسل بعدی منتشر خواهد شد شنیده می‎شد اما به نظر می‎رسد که این خبر واقعی است. 
نسخه‎ی بعدی سری بازی‎های GTA تنها برای پلی‎استیشن5، ایکس‎باکس اسکارلت، کامپیوتر شخصی و گوگل استادیا موجود خواهد بود. البته خود شرکت Rockstar Games هنوز چیزی را به صورت رسمی تأیید نکرده است و ممکن است با توجه به تعداد بسیار بالای دارندگان پلی‎استیشن4 و ایکس‎باکس وان نظرش را عوض کند. 
اما بسیاری از تحلیلگران گیم معتقدند که نسل بعدی بازی Grand Theft Auto چند سال بعد منتشر شده و برای کنسول‎های این نسل مناسب نیستند. هنوز چیز زیادی درمورد GTA 6 نمی‎دانیم ولی به احتمال زیاد این بازی گرافیک بسیار بالایی خواهد داشت. زلنیک، مدیرعامل شرکت Take-Two در این زمینه گفت: «نسل جدید کنسول‎ها در راهند و این موقعیت به ما اجازه می‎دهد که کارهایی بکنیم که تا به حال نمی‎توانستیم و این خیلی هیجان انگیز است. ما به زودی به جایی خواهیم رسید که نمی‎توان تشخیص داد چه چیزی به صورت کامپیوتری ساخته شده و چه چیزی واقعی است.» 
Borderlands یک نمونه از بازی‎هایی است که به صورت انیمیشن است ولی به شدت واقعی است و انتظار می‎رود که سری بعدی بازی GTA نیز به همین صورت باشد. استراوس گفت که بعضی از بازی‎ها از تکنولوژی مثل رهگیری نور استفاده می‎کنند تا همه چیز واقعی‎تر به نظر برسد. یک نمونه از بهترین نمونه‎ها سری بازی‎های  NBA 2K بود که یکی از محبوب‎ترین بازی‎های Take-Two محسوب می‎شد و این که محبوب‎ترین سری بازی‎های این شرکت، Grand Theft Auto نیز از جدیدترین تکنولوژی‎ها بهره گیرد کاملاً قابل انتظار است. 

 

بیشتر بخوانید:

بازی For Honor برای مدت محدودی در پلتفرم کامپیوتر شخصی رایگان است

 

منبع خبر: express

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر