تست مقاومت در برابر سقوط؛ گلکسی نوت 10 پلاس در مقابل آیفون XS Max؛ یک شکنجه طاقت فرسا + ویدیو

تست مقاومت در برابر سقوط؛ گلکسی نوت 10 پلاس در مقابل آیفون XS Max؛ یک شکنجه طاقت فرسا + ویدیو

تست مقاومت در برابر سقوط؛ گلکسی نوت 10 پلاس در مقابل آیفون XS Max؛ یک شکنجه طاقت فرسا + ویدیو را در فیسیت ببینید.

گلکسی نوت 10 پلاس جدیدترین و قدرتمندترین پرچمدار جدید سامسونگ است که تنها کمتر از یک ماه از رونمایی آن می‌گذرد. این گوشی که مشخصات و قابلیت‌های ویژه‌ای دارد (برای مثال بهترین دوربین را در بین همه گوشی‌های هوشمند دارد) به صورت کامل با گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود. با این اوصاف به نظر می‌رسد که این گوشی در برابر افتادن از ارتفاع، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد.

برای بررسی این موضوع، آیفون XS Max را به عنوان رقیبی برای گلکسی نوت 10 پلاس انتخاب کرده‌ایم که از شیشه مقاوم در برابر خط و خش در پنل پشتی و جلویی بهره می‌برد. با فیسیت همراه باشید تا این تست مقاومت در برابر سقوط را با هم بررسی کنیم.

 

تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس در مقابل آیفون XS Max

مرحله اول: تست سقوط از پنل پشتی

این تست سقوط در 5 مرحله انجام شده است که مرحله اول تست مقاومت پنل پشتی این گوشی‌هاست. در این مرحله پنل پشتی گلکسی نوت 10 پلاس به شدت آسیب دید اما آسیب دیدگی آیفون XS Max بسیار جزئی بود. با این وجود در این تست لنز دوربین در آیفون XS Max کمی آسیب دید. در کل در این بخش از تست سقوط، آیفون XS Max عملکرد فوق‌العاده بهتری نسبت به گلکسی نوت 10 پلاس از خودش نشان داد.

 

مرحله دوم: سقوط از گوشه

در دومین مرحله این تست، گوشی‌ها از گوشه به زمین انداخته شدند. در این بخش می‌بینیم که هر دو گوشی مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دادند اما باز هم آیفون XS Max عملکرد بهتری داشت و آسیب دیدگی کمتری را تجربه کرد. با این وجود تفاوت چندانی بین مقاومت این گوشی‌ها در این مرحله به چشم نمی‌خورد.

 

مرحله سوم: تست سقوط از سمت نمایشگر

در این مرحله نمایشگر هر دو گوشی کمی شکسته شد اما برخلاف دو مرحله قبلی، این بار گلکسی نوت 10 بود که از خود مقاومت بیشتری نشان داده و عملکرد بسیار بهتری داشت. در واقع تنها گوشه‌ی نمایشگر در گلکسی نوت 10 پلاس کمی دچار شکستگی شد اما در آیفون XS Max این شکستگی‌ها به داخل نمایشگر هم رسید.

 

مرحله چهارم: سقوط 10 مرحله‌ای

مرحله چهارم فشار بیشتری روی گوشی‌ها آورده شد. درواقع در این مرحله هر دو گوشی 10 مرتبه به زمین انداخته شدند و پس از هر 5 بار افتادن، عملکرد آن‌ها بررسی شد.

در این مرحله بود که گلکسی نوت 10 پلاس برتری خود را نسبت به آیفون XS Max نشان داد. در واقع بعد از 5 بار افتادن گلکسی نوت 10 پلاس، این گوشی اگرچه با شکستگی‌ها و خراش‌هایی در پنل پشتی و جلویی مواجه شد اما همچنان از همه نظر، دوربین، اجرای برنامه‌ها، برقراری تماس و... می‌توانست کار کند. بعد از 10 مرتبه افتادن گلکسی نوت 10 پلاس، پنل پشتی به صورت کامل دچار شکستگی‌ و خراش شد اما همچنان در عملکرد گوشی هیچ اختلالی ایجاد نشد و همه کارهای گوشی به سادگی و بدون هیچ مشکلی انجام می‌شد. حتی سنسور اثر انگشت هم بدون هیچ کم و کاستی درست عمل می‌کرد.

همه این شرایط در حالی بود که آیفون XS Max تنها پس از 3 مرتبه سقوط دیگر عملکرد درستی از خود نشان نداد.

 

نتیجه کلی

در نهایت نتیجه این تست با اختلاف 3 امتیازی به نفع گلکسی نوت 10 پلاس به پایان رسید.

نتیجه تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون XS Max در برابر سقوط از ارتفاع

نتیجه تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون XS Max در برابر سقوط از ارتفاع

 

ویدیو تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون XS Max در برابر سقوط

 

 

اخبار مرتبط:

تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس 5G؛ شکنجه یک پرچمدار + ویدیو

گلکسی نوت 10 پلاس 5G، بهترین گوشی از نظر دوربین شناخته شد

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر