سه ساعت هوشمند از برند آمازفیت معرفی شد

سه ساعت هوشمند از برند آمازفیت معرفی شد

سه ساعت هوشمند از برند آمازفیت معرفی شد. Amazfit GTS، Amazfit Smart Sports Watch 3، Amazfit X Concept Watch سه ساعت هوشمند جدید آمازفیت هستند.

هوامی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‎‌های تولید کننده تجهیزات پوشیدنی در سراسر دنیاست که محصولاتش را تحت برند آمازفیت (Amazfit) عرضه می‌کند و تقریباً 17 درصد از سهم بازار را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

حالا این کمپانی سه ساعت هوشمند را معرفی کرده است که نام‌های زیر را دارند:

  • Amazfit GTS
  • Amazfit Smart Sports Watch 3
  • Amazfit X Concept Watch

با معرفی این ساعت های هوشمند همراه فیسیت باشید.

 

معرفی ساعت های هوشمند جدید آمازفیت

ساعت هوشمند Amazfit GTS

طراحی هوامی آمازفیت GTS شباهت بسیار زیادی به ساعت‌های هوشمند اپل واچ دارد. این ساعت هوشمند از یک نمایشگر مستطیلی 1.65 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 348 در 442 پیکسل، چگالی پیکسلی 341ppi و طیف رنگی صد در صد NTSC بهره می‌برد.

ماژول اصلی این ساعت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که ضخامت 9.4 میلی متری دارد. وزن این ساعت هوشمند هم 24.8 گرم است. ضمناً هوامی ساعت هوشمند Amazfit GTS را به صورت ضد آب، همراه با قابلیت‌هایی همچون NFC و ضربان سنج قلب معرفی کرده است.

شیائومی برای این ساعت هوشمند قیمت 125 دلاری را در نظر گرفته است.

ساعت هوشمند آماز فیت GTS

ساعت هوشمند آماز فیت GTS

 

Amazfit Smart Sports Watch 3

برخلاف ساعت قبلی که طراحی‌اش را از ساعت‌های هوشمند اپل واچ گرفته بود، این ساعت هوشمند طراحی خاص خود را دارد. نمایشگر این ساعت هوشمند گرد است و بیشتر شبیه به ساعت‌های اسپرت است.

این ساعت هوشمند مانند همه ساعت‌های هوشمند دیگر، به صورت 24 ساعته ضربان قلب شما را مانیتور می‌کند. ضمناً این ساعت هوشمند علاوه بر اینکه ضد آب است، از قابلیت‌هایی همچون NFC و GPS هم بهره می‌برد. باتری این ساعت هوشمند بسته به حالتش (Intelligent و یا Ultra) بین 7 تا 14 روز دوام می‌آورد.

نسخه استاندارد این ساعت هوشمند 182 دلار قیمت گذاری شده است. این در حالی است که نسخه جذاب‌تر این ساعت هوشمند که از حاشیه‌های تیتانیومی بهره می‌برد، حدود 237 دلار قیمت گذاری شده است.

Amazfit-Sports-Smart-Watch-3-Elite-Edition ساعت هوشمند

ساعت هوشمند Amazfit Sports Smart Watch 3 Elite Edition

کانسپت آمازفیت X

در حالی که دو ساعت قبلی واقعاً تولید شده‌اند و واقعی هستند اما Amazfit X تنها یک کانسپت در حال توسعه است. این کانسپت از نمایشگر 2.07 اینچی قابل انعطاف منحنی از نوع AMOLED با تراکم پیکسل 326 و روشنایی 430 نیت بهره می‌برد. این دستبند هوشمند به یک باتری 220 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که تا 7 روز دوام می‌آورد.

شیائومی در نظر دارد تا این ساعت هوشمند را در نیمه اول سال 2020 معرفی کند.

Amazfit X کانسپت ساعت هوشمند

Amazfit X کانسپت ساعت هوشمند

 

اخبار مرتبط:

دستبند هوشمند آنر بند 5 رونمایی شد؛ رقیبی جدی برای می بند 4 شیائومی

ساعت هوشمند Amazfit GTR رونمایی شد؛ زیبایی و قدرت در کنار قیمت مناسب

Miband 4 شیائومی با قیمت پایه 24 دلاری رونمایی شد

بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ

منبع خبر: xda-developers


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر