خانواده‌ی Oppo Reno 2 رونمایی شد: سه گوشی که هرکدام چهار دوربین دارد

خانواده‌ی Oppo Reno 2 رونمایی شد: سه گوشی که هرکدام چهار دوربین دارد

آوریل امسال شرکت اپو برند جدید گوشی‌های رنو خود را معرفی کرد. از آن زمان تا به حال این شرکت دو گوشی پرچم‌دار  Oppo Reno 10x Zoom و  Oppo Reno 5G خود را منتشر کرده است. حال چهار ماه بعد این شرکت ساخت گوشی هوشمند چینی سه مدل جدید Oppo Reno 2،  Oppo Reno 2 F و  Oppo Reno 2 Z را در هند منتشر کرده به احتمال زیاد به زودی در دیگر کشورها نیز منتشر خواهد شد. 
اوایل این هفته شرکت اوپو چند تیزر و مشخصات بیشتری را درمورد این گوشی‌ها منتشر کرد اما حال اطلاعات بیشتری درمورد مدل پرچم‌دار این شرکت و مدل‌های پایین‌تر می‌دانیم. مانند مدل‌های قبلی تمرکز اصلی مدل  Reno 2 روی دوربین است که دارای قابلیت‌های Ultra Dark Mode، Ultra Steady Video و زوم 20x  است. 
مانند دیگر گوشی‌های مدرن، اوپو با استفاده از چند دوربین و مدلی از آموزش ماشینی کیفیت تصاویر را در نور کم بالا برده و لرزش ویدئوها را حذف می‌کند. اما به نظر می‎رسد که زوم 20 x از لنز پریسکوپی که در زوم 10 x استفاده شده بهره نمی‎برد. درعوض Reno 2 دارای زوم اپتیکال 2 x است که  زوم هیبرید 5x است و زوم بیشتر از آن را به صورت دیجیتالی کنترل می‌کند. 


جزئیات مدل پرچم‌دار 


از نظر طراحی  Reno 2 شبیه به مدل‌های قبلی است و دارای یک دوربین پاپ-آپ و صفحه نمایش آمولد 6.5 اینچی بدون قاب با رزلوشن 1080x2400  است. این مدل دارای باتری 3915 mAh، 8 گیگابایت رم و حافظه 128 یا 258 گیگابایتی است که با کارت میکرو اس‎دی قابل افزایش نیز هست. این گوشی همچنین دارای پردازنده‌ی 2.2 گیگاهرتزی هشت هسته‌ای و به احتمال زیاد کوالکوم اسنپ دراگون 730 است. این گوشی دارای چهار دوربین با رزلوشن سنسور 48 مگاپیکسل، 13 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل است که چند مدل آخر برای تشخیص عمق کاربرد دارد. 

مدل‌های دیگر 
درحالی که Reno 2 مدل پرچم‌دار است اما دو مدل دیگر نیز قابلیت‌های مشابهی دارند. صفحه نمایش، باتری، رم و حافظه در مدل‌های Z و F مشابه  Reno 2 است، اما دوربین، قاب و پردازنده آن متفاوت هستند. هنوز مشخص نیست گوشی Reno 2 به جز هند در چه کشورهایی منتشر شود اما به احتمال زیاد خط تولید رنو به جز آسیا در انگلستان و استرالیا نیز منتشر شود.

 

بیشتر بخوانید:

هواوی میت 30 توسط گوگل تحریم شد؛ محدودیت استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر