سامسونگ گلکسی فولد هفته‌ی دیگر منتشر می‌شود

سامسونگ گلکسی فولد هفته‌ی دیگر منتشر می‌شود

درحالی که خبرهای زیادی درمورد سامسونگ گلکسی فولد 2 در اینترنت دیده می‌شود اما مدل اصلی این گوشی تاشو هنوز منتشر نشده است. تیر ماه سامسونگ قول داد که گلکسی فولد شهریور ماه منتشر خواهد شد اما هیچ تاریخ دقیقی ارائه نکرد. حال یک گزارش جدید از یک منبع کره‌ای می‌گوید که سامسونگ قصد دارد گلکسی فولد را در تاریخ 15 شهریور به طور رسمی معرفی کند. این تاریخ با مراسم  IFA 2019 برلین همزمان است، پس خیلی هم جای تعجب ندارد که شرکت سامسونگ این زمان را برای معرفی گلکسی فولد انتخاب کرده باشد. 

 

انتظارها به پایان می‌رسد 


درحالی که قرار بود سامسونگ گلکسی فولد فروردین ماه منتشر شود اما چند مشکل در طراحی باعث شد که زمان انتشار به عقب افتاده و پیش فروش گوشی کنسل شود. 
خردادماه این شرکت اعلام کرد که بیشتر مشکلات فولد رفع شده و به احتمال زیاد تیرماه منتشر خواهد شد، اما خیلی زود این تاریخ نیز به تعویق افتاد. هنگامی که همه منتظر یکی از هیجان انگیزترین گوشی‌های دنیا بودیم سامسونگ اشتهای ما را کمی با انتشار گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس کمی کور کرد. 
به گزارش یک منبع کره‎ای گلکسی فولد قرار بود مهرماه گلکسی فولد را منتشر کند اما به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم گرفته تاریخ را کمی به جلو بیندازد. گلکسی فولد در ابتدا در کره جنوبی منتشر خواهد شد و در ایالات متحده و چین نیز تا پایان شهریور ماه منتشر خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیقی برای آن ارائه نشده است. هنوز مشخص نیست که این گوشی چه زمانی برای دیگر نقاط دنیا منتشر می‎شود.

 

بیشتر بخوانید:

هواوی میت 30 توسط گوگل تحریم شد؛ محدودیت استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر