تصاویر و مشخصات منتشر شده از سونی اکسپریا 2: یک گوشی پرچم‎دار نسبتاً کوچک

تصاویر و مشخصات منتشر شده از سونی اکسپریا 2: یک گوشی پرچم‎دار نسبتاً کوچک

تصاویر و مشخصات منتشر شده از سونی اکسپریا 2: یک گوشی پرچم‎دار نسبتاً کوچک.

با این که گوشی سونی اکسپریا 2 به زودی و حتی همین ماه منتشر می‌شود، تا به حال ما چیز زیادی درمورد آن نشنیده‎ایم. اما اخیراً مشخصات و رندرهایی از این گوشی هوشمند منتشر شده است. در تصویری که  WinFuture منتشر کرده می‎بینید که سونی اکسپریا 2 شباهت بسیار زیادی به سونی اکسپریا 1 دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 21:9 و قاب نازک دور تا دور صفحه است. سه دوربین در پشت این گوشی قرار دارد اما به جای مرکز در سمت چپ گوشی قرار گرفته است. 
درحالی که طراحی تقریباً مشابه است به نظر می‎رسد که اندازه‎ی این گوشی با مدل قبلی متفاوت است. بنا به منابع، سونی اکسپریا 2 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی 1080 در 2520 است (چاین مشخصات در سونی اکسپریا 1 6.5 اینچ و رزلوشن 1644 در  3840 است.) 
درحالی که ما این گوشی را سونی اکسپریا 2 می‌خوانیم اما ممکن است با نام دیگری منتشر شود. نام‌های اکسپریا 1S و اکسپریا 1V نیز در بعضی منابع دیده شده درنتیجه ممکن است این مدل جدید نسخه‎ی فشرده سونی اکسپریا 1 باشد. 
جدا از اندازه‎ی صفحه بنا به گزارش منابع، مشخصات این گوشی مشابه گوشی‌های پرچم‌دار است. گفته شده که این گوشی دارای تراشه آخرین مدل اسنپدراگون 855، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه و دوربین دو لنزه 12 مگاپیکسلی با یک لنز استاندارد، یک لنز زاویه باز و یک لنز تله فوتو است. 
درضمن گفته شده که صفحه نمایش این گوشی آمولد است و HDR را پشتیبانی می‌کند. از تصاویر رندرها اینطور به نظر می‎رسد که سونی اکسپریا 2 در رنگ‎های مشکی، آبی و قرمز موجود خواهد بود. این گوشی همچنین دارای اسکنر اثر انگشت، دوربین سلفی با یک لنز و یک دکمه مخصوص دوربین است. به احتمال زیاد این گوشی در مراسم  IFA 2019 که هفته‌ی دیگر آغاز می‌شود معرفی شود. 

 

بیشتر بخوانید:

هواوی میت 30 پرو در تاریخ 28 شهریور ماه معرفی می‌شود اما بدون سیستم عامل اندروید

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر