سامسونگ گلکسی A90 5G معرفی شد؛ یک گوشی قدرتمند در لباس میانرده

سامسونگ گلکسی A90 5G معرفی شد؛ یک گوشی قدرتمند در لباس میانرده

سامسونگ گلکسی A90 5G معرفی شد؛ یک گوشی قدرتمند در لباس میانرده. بررسی این گوشی را در فیسیت ببینید.

سامسونگ در لیست محصولاتش چندین گوشی هوشمند 5G را ثبت کرده است که گلکسی S10 5G، نسخه 5G گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس 5G هستند. حالا امروز چهارمین گوشی 5G سامسونگ معرفی شده است که گلکسی A90 5G نام دارد. مسئله اینجاست که سه گوشی دیگر، همه پرچم‌دار هستند اما گلکسی A90 5G اولین گوشی میانرده سامسونگ است که از این تکنولوژی بهره می‌برد. با فیسیت همراه باشید تا این گوشی را با هم بررسی کنیم.

 

بررسی گوشی هوشمند گلکسی A90 5G

نمایشگر بزرگ و مطابق ترند بازار

گوشی هوشمند گلکسی A90 5G از یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن +FHD یعنی 1080 در 2400 پیکسل بهره می‌برد. سامسونگ در این گوشی از نمایشگر Infinity-U استفاده کرده است تا به این ترتیب بیشترین استفاده از نمایشگر را داشته باشد. ضمناً حاشیه پایینی گوشی هم بسیار باریک است.

 

سخت افزاری قدرتمندتر از تصور

قلب تپنده گوشی هوشمند گلکسی A90 5G در کمال تعجب پردازنده اسنپدراگون 855 است که با 6 یا 8 گیگابایت رم جفت شده است. سامسونگ برای این گوشی تنها 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. البته گفته می‌شود که نسخه‌ای از این گوشی که از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد، به اسلات کارت حافظه‌ای مجهز است که به لطف آن می‌توان تا 512 گیگابایت حافظه به این گوشی اضافه کرد.

این مشخصات سخت افزاری، مخصوصاً پردازنده اسنپدراگون 855، کاملاً مشخصات یک گوشی بالارده و قدرتمند است و وجود این مشخصات در یک گوشی میانرده، عالی است.

 

دوربین اصلی و سلفی

در پنل پشتی این گوشی شاهد قرارگیری دوربین سه گانه اصلی با لنزهای 48 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و لنز 5 مگاپیکسلی عمق سنج با f/2.2 هستیم.

در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر هم یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم قرار گرفته است.

 

باتری قدرتمند

سامسونگ این گوشی هوشمند را به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. این میزان حجم باتری در بین گوشی‌های هوشمند، ظرفیت بسیار خوبی است و شما را مطمئن می‌کند که در طول روز بدون شارژ باقی نخواهید ماند.

 

قیمت گلکسی A90 5G

هنوز به صورت رسمی قیمت این گوشی هوشمند مشخص نشده است اما قرار است که از فردا، یعنی 13 شهریور ماه این گوشی با قیمتی حدود 740 دلار و در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار کره شود. همان‌طور که می‌بینید قیمتی که برای این گوشی پیش‌بینی می‌کنیم، کمتر از قیمت گلکسی S10 5G است.

 

مشخصات کلی گلکسی A90 5G در یک نگاه

مشخصات کلی گوشی هوشمند گلکسی A90 5G

مشخصات کلی گوشی هوشمند گلکسی A90 5G

 

گلکسی A90 5G ؛ لباس یک میانرده بر تن یک پرچم‌دار

تا به این جا در تمام توضیحاتی که درباره گلکسی A90 5G داشتیم از این گوشی به عنوان یک گوشی میانرده نام بردیم. این در حالی است که این گوشی از نظر سخت افزاری، مشخصات بسیار قدرتمندی دارد. قیمت این گوشی اما نسبت به میانرده‌های معمولی بازار کمی بالاتر است اما هنوز هم از پرچمداران سامسونگ، قیمت بهتری دارد. بنابراین حتی اگر بخواهیم آن را میانرده بنامیم، می‌دانیم که گلکسی A90 5G عملاً چیزی کمتر از یک گوشی بالارده ندارد.

 

ویدیو گلکسی A90 5G

 

 

اخبار مرتبط:

بررسی گلکسی A70 سامسونگ، یک گوشی میانرده اما فوق العاده قدرتمند

گلکسی A80؛ گوشی میانرده شگفت‌انگیز سامسونگ وارد بازار شد


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر