سیستم عامل اندروید 10 به گوشی‌های پیکسل می‌آید

سیستم عامل اندروید 10 به گوشی‌های پیکسل می‌آید

سیستم عامل اندروید 10 به گوشی‌های پیکسل می‌آید

بنا به گزارش 9 to 5 Google ، سیستم عامل اندروید 10 امروز برای گوشی‌های پیکسل منتشر خواهد شد. دو شرکت کانادایی Rogers و Telus این خبر را در تالارهای گفت‌وگوی پشتیبانی خود منتشر کردند. شرکت Rogers تاریخ انتشار را حذف کرده اما هنوز در سایت Telus نوشته شده که اندروید Q به همراه آپدیت‌های امنیتی برای تمام گوشی‌های پیکسل منتشر خواهد شد. 
البته تا زمانی که این اطلاعات توسط گوگل منتشر نشود هیچ چیزی قطعی نیست، اما زمان بندی صحیح به نظر می‎رسد. آخرین نسخه‎ی بتای اندروید 10 ماه پیش منتشر شد و در آن زمان گوگل گفت که زمان انتشار رسمی چند هفته‌ی آینده است. همیشه جدیدترین نسخه‎های اندروید اول به گوشی‎های خود گوگل، پیکسل، می‌آیند. 
اندروید 10 شامل کنترل از طریق حرکت، حالت تیره و چند قابلیت بسیار جالب دیگر است. نسخه‎ی بتا تا به حال برای دو هزار گوشی ال‎ جی، نوکیا، هواوی و وان ‎پلاس منتشر شده است و به نظر می‎رسد که این گوشی‎ها زودتر از دیگر گوشی‎های اندرویدی آپدیت جدید سیستم عامل را دریافت خواهند کرد. 

 

بیشتر بخوانید:

هواوی برای استفاده از سیستم عامل اورورا به جای اندروید با روسیه مذاکره می‌کند

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مهدی

چهارشنبه, 13 شهریور 1398

خبرهاتون مختصر و مفید هستن
از تیم تون ممنونم.

پاسخ

ثبت نظر