بیت کوین مرز 10600 دلار را رد کرد؛ رشد مجدد ارزهای دیجیتال

بیت کوین مرز 10600 دلار را رد کرد؛ رشد مجدد ارزهای دیجیتال

بیت کوین مرز 10600 دلار را رد کرد؛ رشد مجدد ارزهای دیجیتال.

ارزهای دیجیتال مخصوصاً بیت کوین، مدت‌هاست که به یک حوزه مهم در سراسر دنیا تبدیل شده‌اند و افراد زیادی هم به این حوزه وارد شده و در آن مشغول به فعالیت هستند. 
بعد از رشد عجیبی که بیت کوین در سال 2017 تجربه کرد، عطش عموم کاربران به حضور فعال‌تر در این حوزه هم بیشتر شد. بعد از این مدت، دوباره دوران رکود بیت کوین از راه رسید اما حالا مدتی است که مجدداً دوران طلایی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بازگشته است.
امروز هم شاهد رشد چشمگیر ارزش بیت کوین بوده‌ایم به طوری که همین امروز قیمت بیت کوین از 9700 دلار به 10647 دلار (در زمان نگارش این خبر) رسیده است و به عبارتی همین امروز بیشتر از 6.63 درصد رشد را تجربه کرده است.
علاوه بر بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال هم رشد داشته‌اند. برای نمونه قیمت اتر در حال حاضر به 178.64 دلار رسیده است و به عبارتی در طول یک روز با رشد 4.5 درصدی مواجه بوده‌ است.
حتی ریپل هم که مانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، در هفته گذشته روند ثابتی را طی می‌کرد، حالا با رشد 2 درصدی همراه بوده و در همین لحظه نگارش این مطلب 0.261 دلار ارزش دارد. جالب اینجاست که ریپل در سال 2019 نسبت به اکثر ارزهای دیجیتال عملکرد چندان خوبی نداشته است و دلیل این امر هم فروش توکن‌های ریپل توسط بنیان گذاران آن بوده است.

نمودار قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته

نمودار قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 

 

کدام ارز‌ها بیشترین رشد را داشته‌اند؟

در بین 20 ارز دیجیتال مهم این صنعت، اتریوم کلاسیک بیش از همه ارزها رشد داشته است و با رشد 8 درصدی و قیمت 6.72 دلاری، در جایگاه اول از نظر رشد قرار دارد. جایگاه دوم به بایننس کوین برمی‌گردد که با قیمت 22.90 دلاری و رشد 5.6 درصدی همراه بوده است.
جایگاه بعدی، مشترکا به بیت کوین کش (BCH) و بیت کوین اس وی (BSV) با رشد 4 درصدی تعلق می‌گیرد. هر یک از این ارزها به ترتیب 295 دلار و 135 دلار قیمت دارند.
حالا کمی از بالای جدول فاصله بگیریم و به ته جدول نگاهی بیندازیم. لایت کوین در این جایگاه قرار گرفته است، آن هم با رشد 1.33 درصدی.

 

بیت کوین دارای بیشترین سهم بازار ارز دیجیتال

در حال حاضر ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال حدوداً بیشتر از 265 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. جالب اینجاست که بیت کوین به تنهایی حدود 70.1 درصد از سهم این بازار را به خود اختصاص داده و مهم‌ترین ارز دیجیتال است.

 

اخبار مرتبط:

براتسک؛ مقصد آرمانی ماینرهای ارزهای دیجیتال؛ شهری که جان می‌دهد و جان می‌گیرد

آیین نامه فرآیند استخراج ارز دیجیتال ابلاغ شد؛ قانونی ماین کنید

 

منبع خبر: cointelegraph


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر