ایرپادها را به گوش‌تان بچسبانید

ایرپادها را به گوش‌تان بچسبانید

ایرپاد اپل به نظر میرسد که به سادگی از گوش خارج میشود.

ایرپاد یکی از مهم‌ترین محصولات اپل به حساب می‌آید که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و همین موضوع هم باعث شد تا اپل حدود 6 ماه پیش نسل جدید این محصول، یعنی ایرپاد 2 را معرفی و راهی بازار کند.

حالا یک اتفاق جالب در نیویورک رخ داده است. درواقع به گزارش روزنامه وال استریت ژورنال مقامات شهر نیویورک با انتشار بیانیه‌ای از مردم خواسته‌اند تا هنگام سوار شدن و پیاده شدن از قطار، ایرپاد به همراه نداشته باشند. ماجرا به تأخیری برمی‌گردد که قطارهای شهری خطوط 4 و 5 و 6 مترو نیویورک، اخیراً داشته‌اند و علت این امر هم ایرپادهایی هستند که اطراف ریل قطار رها شده‌اند.

این ایرپادها در اصل گم شده‌اند و تعدادشان هم کم نیست. برای نمونه تنها در یک روز 18 مورد وسایل گم شده به مترو گزارش شده است که 6 مورد آن‌ها ایرپاد بوده‌اند.

مسئله این نیست که ایرپادها باعث تأخیر در مترو شده‌اند بلکه این مسئله نشان می‌دهد که ایرپادها به راحتی از گوش می‌افتند. جالب‌تر اینکه مسئولان تعمیر و نگهداری حمل و نقل عمومی شهر نیویورک معتقدند که مشکل گم شدن ایرپادها با عرضه نسل دوم این محصول، به بالاترین حد خود رسیده است.

ایده انتشار بیانیه و درخواست از کاربران برای عدم استفاده از ایرپاد در مترو، ایده ساده‌ای است اما ماجرا اینجاست که اپل باید طراحی این محصول پرفروش و پرطرفدارش را به نحوی تغییر دهد که احتمال افتادن آن‌ها از گوش کم شود. در واقع بسیاری از هدفون‌های وایرلس با سرگوشی‌های متفاوتی عرضه می‌شوند که به راحتی اندازه گوش کاربر می‌شوند اما ایرپاد تنها در یک اندازه عرضه می‌شود.

ایده خود کاربران هم برای رفع مشکل گم شدن ایرپاد خالی از لطف نیست. یکی از کاربران توییتر پیشنهاد کرده است که در مترو ایرپاد را با چسب نواری روی گوشی خود بچسبانیم. یکی ایده جالب دیگر هم همین تصویری است که در زیر میبینید:

ایرپاد

 

 

اخبار مرتبط:

ایرپاد 2 در مقابل گلکسی بادز؛ کدام یک برنده رقابت است؟

بررسی ایرپاد 2؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر