صندلی گیمینگ ایسر Predator Thronos Air؛ تخت پادشاهی 14000 دلاری ایسر رونمایی شد؛ ایفا 2019

صندلی گیمینگ ایسر Predator Thronos Air؛ تخت پادشاهی 14000 دلاری ایسر رونمایی شد؛ ایفا 2019

صندلی گیمینگ ایسر Predator Thronos Air؛ تخت پادشاهی 14000 دلاری ایسر رونمایی شد؛ ایفا 2019.

رویداد ایفا 2019، بزرگ‌ترین رویداد تکنولوژی سالانه اروپا، در جریان است و محصولات جذابی در این رویداد معرفی شده است. در کنار اولین لپ تاپ دنیا با رفرش ریت 300 هرتز، یعنی لپ تاپ ایسر Predator Triton 500 ، یکی از جذاب‌ترین محصولات امسال این رویداد صندلی گیمینگ جدید ایسر است که Predator Thronos Air نام دارد، باز هم شاهکاری دیگر از ایسر در رویداد ایفا 2019.

البته ایسر سال گذشته و در جریان رویداد ایفا 2018 نسخه motorized شده این صندلی گیمینگ را معرفی کرده بود اما حالا مدلی ارزان قیمت‌تر از آن را عرضه کرده است که به جای تنظیم شدن به صورت اتوماتیک، به صورت دستی قابل تنظیم است و همین موضوع هم باعث ارزان‌تر بودن قیمت آن شده است اما این ارزان‌تر شدن به هیچ وجه به معنا کم قیمت بودن آن نیست. با فیسیت همراه باشید تا این تخت پادشاهی جدید ایسر برای گیمرها را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی صندلی گیمینگ Predator Thronos Air

ساختار کلی و امکانات این صندلی گیمینگ

صندلی گیمینگ Predator Thronos Air از جنس استیل است و امکان اتصال سه مانیتور را دارد. به طوری که کاملاً هنگام بازی خودتان را در شرایط حس می‌کنید و در بازی غوطه‌ور خواهید شد. از سوی دیگر جایگاه قرار گرفتن موس و کیبورد هم کاملاً قابل تنظیم است.

ضمناً اگر این امکانات برای شما کافی نیست، ایسر امکانات دیگری همچون محل استراحت پا، دوربین، هاب و نگه دارنده لیوان را هم برای شما فراهم کرده است.

صندلی گیمینگ ایسر Predator Thronos Air

صندلی گیمینگ ایسر Predator Thronos Air

 

این صندلی شما را ماساژ می‌دهد

قابلیت جالبی که به این صندلی اضافه شده است، یک دکمه است که با فشردن آن، دو گوی آبی درخشان شانه‌های شما را ماساژ خواهد داد و چه چیزی بهتر از اینکه بعد از تجربه یک بازی جذاب، خستگی آن با یک ماساژ عالی از بین برود.

متأسفانه امکان استفاده از این قابلیت حین بازی فراهم نیست و ما هم هیچ دلیلی برای کمبود این قابلیت دیده نمی‌بینیم. در واقع ریزر در نظر دارد تا این تکنولوژی که حین بازی هم امکان ماساژ وجود داشته باشد، را فراهم کند و قرار است نام آن را هم HyperSense بگذارد.

 

قیمت صندلی گیمینگ ایسر Predator Thronos Air

ایسر برای این صندلی گیمینگ قیمت 14000 دلار را در نظر گرفته است. اگرچه قیمت این صندلی گیمینگ بسیار زیاد است اما جالب است بدانید که Predator Thronos Air نسبت به سایر صندلی‌های گیمینگ ایسر قیمت بهتری دارد. در واقع نسخه اصلی همین صندلی 20000 دلار قیمت دارد که خودش به صورت اتوماتیک تنظیمات لازم برای قرار گیری موس و کیبورد و... را انجام می‌داد.

 

ویدیو صندلی گیمینگ Predator Thronos Air

هر چیزی که ما درباره این صندلی گیمینگ و نحوه عملکردش بگوییم، به هیچ عنوان جای دیدن عملکرد واقعی آن را نمی‌گیرد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که ویدیو معرفی کلی این صندلی گیمینگ جدید ایسر را در ادامه ببینید.

 

اگر علاقه‌مندید که اخبار مربوط به رویداد ایفا 2019 و جدیدترین و جذاب‌ترین محصولات معرفی شدن در آن را دنبال کنید، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

 

اخبار مرتبط:

لپ تاپ ایسر Predator Triton 500 معرفی شد؛ اولین لپ تاپ با رفرش ریت 300 هرتزی

لپ تاپ های جدید MSI با پردازنده نسل دهمی اینتل و برای تولید کنندگان محتوا معرفی شدند


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Game Year

جمعه, 15 شهریور 1398

سلام

اگر امکانات صندلی devoe رو هم داشته باشه بابتش اونقدر پول میدم و می خرمش :)

پاسخ

pipi_ping

جمعه, 02 مهر 1400

بچه بیا پایین :)

pipi_ping

جمعه, 02 مهر 1400

بچه بیا پایین :)

ثبت نظر