گلکسی نوت 10 با تکنولوژی بلاک‌چین: جدیدترین گوشی پرچم‌دار سامسونگ

گلکسی نوت 10 با تکنولوژی بلاک‌چین: جدیدترین گوشی پرچم‌دار سامسونگ

با چهار مدل مختلف گلکسی S10، چهار مدل گلکسی نوت 10 و دو مدل گلکسی فولد که به زودی منتشر خواهد شد گوشی‌های پرچم‌داری که امسال سامسونگ منتشر می‌کند به ده مدل می‌رسد. شاید این تعداد به نظر زیاد برسد اما سامسونگ اینطور فکر نمی‎کند. این شرکت به تازگی اعلام کرده که قصد دارد گوشی گلکسی نوت 10 با تکنولوژی بلاک‌چین خود را که به طور خاص روی ارز رمزگذاری شده تمرکز دارد منتشر کند.

به گزارش وال استریت ژورنال، این مدل گلکسی نوت 10 که در حال حاضر تنها در کره جنوبی موجود است به عنوان یک گوشی «KlaytnPhone» فروخته خواهد شد. KlaytnPhone نام یک پلتفرم بلاک‌چین است که Kakao، که یک شرکت پیام‎رسان کره‎ای است آن را معرفی کرده است. KlaytnPhone دارای کیف پول کریپتو و اپلیکیشن بلاک‌چین درون خود گوشی است که در آن در ابتدا میزان مشخصی Klay به کاربران می‌دهد. Klay ارز رمزگذاری شده‌ای که توسط شرکت Kakao ساخته شده است.

قرار دادن اپلیکیشن بلاک‌چین درون یک گوشی چیز جدیدی نیست. در گوشی‌های گلکسی S10 نیز کیف پول کریپتو موجود است. شرکت HTC نیز پیش از این گوشی بلاک‌چین خود را ساخته بود. درضمن گوشی‌های اندروید دیگر نیز می‌توانند اپلیکیشن بلاک‌چین Klaytn را داشته باشند. اما بنا به گزارش وال استریت ژورنال تنها یک گوشی KlaytnPhone تمام سرویس‌های تراکنش بلاک‌چین را در خود خواهد داشت. KlaytnPhone سخت‎افزار مشابه گوشی‌های گلکسی نوت 10s بدون بلاک‌چین را دارد و انتظار می‎رود که قیمتش نیز مشابه همان مدل باشد.

 

بیشتر بخوانید:

سامسونگ گلکسی A90 5G معرفی شد؛ یک گوشی قدرتمند در لباس میانرده

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر