آیفون 12: طراحی متفاوت و اینترنت 5G

آیفون 12: طراحی متفاوت و اینترنت 5G

تا چند روز دیگر آیفون 11 منتشر خواهد شد و از همین حالا شایعات درمورد آیفون 12 که در سال 2020 منتشر می‌شود شروع شده است. تحلیلگر اپل، مینگ چین کو در مصاحبه با 9to5Mac گفت که معتقد است طراحی آیفون 2020 کاملاً متفاوت خواهد بود و ممکن است قاب دور گوشی به طور کامل حذف شود. 
بنا به پیش‌بینی کو، یک تغییر بزرگ دیگر اضافه شدن پشتیبانی از اینترنت 5G و همچنین دوربین بهتر است. هنوز مشخص نیست که چه تغییراتی در دوربین ایجاد خواهد شد، با این حال تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند که سنسورهای ToF در مدل‌های 2020 به دوربین پشت اضافه خواهد شد که به عمق دادن به تصویر و افکت فکوس کمک می‌کند. 
اندازه‌ی صفحه نمایش نیز تغییر خواهد کرد. انتظار می‌رود که آیفون 12 استاندارد 5.45 اینچ و مدل بزرگتر 6.7 اینچ و مدل معادل آیفون XR نیز 6.1 اینچ باشد. البته شاید آیفون 12 تنها گوشی جدیدی نباشد که شرکت اپل قصد دارد در سال 2020 منتشر کند. گفته می‌شود که این شرکت قصد دارد گوشی ایفون SE 2 را نیز اوایل سال آینده منتشر کند. 
در نهایت، آخرین شایعه‌ای که درمورد شرکت اپل شنیده می‌شود معرفی رفرش ریت 120 هرتز برای صفحه نمایش برای اسکرول سریع و بهتر است. به نظر می‎رسد که آیفون‌های سال دیگر پیشرفت زیادی خواهند داشت. هم اکنون تمام چشم‌ها متوجه شرکت اپل است که قصد دارد در تاریخ 19 شهریور از آیفون 2019 خود رونمایی کند. برای خبرهای بیشتر درمورد این آیفون جدید با ما همراه باشید. 

 

بیشتر بخوانید:

پرفروش‌ترین گوشی های دنیا در نیمه نخست سال 2019؛ آیفون XR در جایگاه نخست

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

امیرنوری

دوشنبه, 25 آذر 1398

عالی

پاسخ

ثبت نظر