گوشی پیکسل 4 با یک دوربین فوق‌العاده

گوشی پیکسل 4 با یک دوربین فوق‌العاده

بنا به گزارش یک منبع موثق، دوربین بزرگ روی پیکسل 4 دارای یک قابلیت جدید به نام Motion Mode است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از چیزهای در حال حرکت بدون هیچ لرزشی عکس بگیرند. 
حالت Night Sight نیز ارتقا خواهد داشت و از حالا به بعد شما خواهید توانست با این گوشی عکس‌های خیلی خوبی در تاریکی و از جمله آسمان پر ستاره بگیرید. تا به حال این کار به جز داشتن یک دوربین حرفه‌ای امکان پذیر نبود. درضمن به نظر می‌رسد که پیکسل 4 و پیکسل 4 XL دارای دو دوربین پشت 12 و 16 مگاپیکسلی خواهد بود. 
تصاویر منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی Weibo نشان می‌دهد که این گوشی دارای قابلیت زوم 8x است. در این تصویر همچنین گفته شده که این گوشی دارای 6 گیگابایت رم روی کارت است که نسبت به گوشی پیکسل 3 و پیکسل 3 XL که 4 گیگابایت رم داشت ارتقا یافته است. درضمن پیکسل 4 در رنگ سفید و همچنین مشکی منتشر خواهد شد. 
این گوشی دارای تراشه اسنپ دراگون 855 و حافظه 64 یا 128 گیگابایتی است که مشابه مدل‌های پارسال است. یکی دیگر از بزرگ‌ترین قابلیت‌های پیکسل 4 امکان کنترل گوشی از طریق حرکات بالای صفحه نمایش است. البته ممکن است این قابلیت برای همه‌ی کشورها موجود نباشد. 

 

بیشتر بخوانید:

پرفروش‌ترین گوشی های دنیا در نیمه نخست سال 2019؛ آیفون XR در جایگاه نخست

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر