رویداد معرفی آیفون 11؛ پخش زنده مراسم از یوتیوب در فیسیت

رویداد معرفی آیفون 11؛ پخش زنده مراسم از یوتیوب در فیسیت

رویداد معرفی آیفون 11؛ بخش زنده مراسم از یوتیوب را 19 شهریور ماه در فیسیت ببینید.

تنها سه روز تا رونمایی از آیفون‌های 2019 اپل باقی است و اپل برای نخستین بار می‌خواهد که مطمئن شود همه دنیا این رویداد را خواهند دید. از این رو مراسم رونمایی از آیفون‌های 11 برای اولین بار به صورت زنده و در یوتیوب پخش خواهد شد.

این مسئله را در ذهنتان داشته باشید که یوتیوب متعلق به گوگل، یکی از بزرگ‌ترین رقبای اپل است با این وجود اپل همچنان مصمم است تا رویداد رونمایی از آیفون‌های جدیدش را از طریق این به گوشی همه مخاطبان برساند.

البته این تصمیم اپل چندان عجیب نیست، زیرا این روزها بازار گوشی‌های هوشمند به شدت اشباع شده است بنابراین اپل دیگر نمی‌تواند به همان شیوه سنتی خود عمل کند و امیدوار هم باشد که مخاطبان و طرفداران خودش را به دست بیاورد. بنابراین اپل با پخش زنده رویداد معرفی آیفون 11 قصد دارد تا جامعه طرفداران سایر گوشی‌های هوشمند را هم به خود جذب کند.

این رویداد در تاریخ 10 سپتامبر، برابر با 19 شهریور ماه، در سالن استیو جابز در کوپرتینو کالیفرنیا برگزار خواهد شد و ویدیو زنده این رویداد را از همین صفحه می‌توانید دنبال کنید، کافی است این صفحه را بوک مارک کنید. اما این نکته را فراموش نکنید که برای دنبال کردن رویداد از طریق یوتیوب، باید از فیلترشکن استفاده کنید.

البته سال گذشته اپل رویداد معرفی از آیفون‌های XR، XS و XS Max را از طریق توییتر به صورت زنده پخش کرد. بنابراین ایده پخش رویداد به صورت زنده جدید نیست اما این تغییر رویه اپل تازگی دارد، این که به پرطرفدارترین پلتفرم ویدیویی روی آورده است، با این وجود که صاحب آن، شرکت رقیب اپل است. با توجه‌ به‌ اینکه یوتیوب از محبوبیت زیادی بین کاربران برخوردار است، انتظار می‌رود امسال افراد بیشتری نظاره‌گر مراسم اپل باشند.

البته فیسیت هم مانند همیشه این رویداد را به صورت زنده و از طریق همین صفحه پوشش خواهد داد. برای اطلاع از این مراسم، این صفحه را بوک مارک کنید.

 

پخش زنده رویداد رونمایی از آیفون 11

 

 

 

اخبار مرتبط:

آیپد 2019 اپل با نمایشگر 10.2 اینچی رونمایی شد

 

مشخصات کامل آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس فاش شد

آیفون 12: طراحی متفاوت و اینترنت 5G

پرفروش‌ترین گوشی های دنیا در نیمه نخست سال 2019؛ آیفون XR در جایگاه نخست

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر