هواوی FreeBuds 3: رقیب جدید ایرپاد اپل

هواوی FreeBuds 3: رقیب جدید ایرپاد اپل

اپل ایرپاد دیگر بهترین هدست وایرلس دنیا نخواهد بود. هواوی با انتشار FreeBuds 3 با قابلیت کنسل نویز خود بار دیگر نشان داد که رقیب سرسختی برای شرکت اپل است. البته ممکن است اپل با مدل جدید ایرپاد خود بتواند دوباره برتری خود را نشان دهد. 
در نشست خبری IFA 2019، ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی با اعتماد به نفس کامل از موفقیت‌های شرکت خود خبر می‌داد و با استفاده از کلماتی مثل « اولین در دنیا»، «بهترین در دنیا» محصولات خود را معرفی می‌کرد. البته ایرباد  FreeBuds 3 واقعاً لایق این تشویق و تمجیز نیز هست. 
در نسل جدید ایرباد استریو وایرلس هواوی از پردازنده‌ی جدید Kirin A1 استفاده شده است. این ایرباد اولین دستگاه پوشیدنی است که در آن از بلوتوث 5.1 و بلوتوث BLE 5.1 استفاده شده است و تا 50 درصد کوچک‌تر از تراشه‎ی H1 اپل است. Kirin A1 اتصال بلوتوث دو کاناله را پشتیبانی می‌کند که تأخیر کمتری نسبت به رقیبان خود دارد و نیروی کمتری مصرف می‌کند. 
چیزی که FreeBuds 3 را منحصر به فرد می‌کند تکنولوژی هوشمند کنسل نویز آن است. دراصل این دستگاه اولین ایرباد دنیا با کنسل نویز فعال است. شما می‎توانید کنسل نویز را تا 15dB صدای محیط تنظیم کنید. این ایرباد همچنین دارای قابلیت کنسل نویز آپ‌لینک است، یک سنسور که به میکروفون کمک می‌کند تا لرزش‌های صوتی را دریافت کرده و صداهای اطراف را حذف کند. علاوه بر آن هواوی یک میکروفون ایرودینامیک تولید کرده که نویز تولید شده توسط باد را تا سرعت 20 کیلومتر بر ساعت حذف می‌کند. با داشتن FreeBuds 3 حتی اگر در حال حرکت هم باشید کسی که با شما صحبت می‌کند می‎تواند صدایتان را بدون مشکل بشنود. 
در نهایت FreeBuds3 در یک کیس زیبا  با قابلیت شارژ سریع ارائه می‌شود که چهار ساعت طول عمر ایرباد را تا بیست ساعت می‌رساند. چه شما از شارژ وایرلس استفاده کنید چه از سیم، حدود 50 تا 100 درصد سریع‌تر از کسی که ایرپاد دارد می‌توانید دستگاه خود را شارژ کنید. متأسفانه هواوی هیچ چیزی درمورد قیمت FreeBuds نگفته و ممکن است تا رویداد CES منتشر نشود. البته ممکن است هواوی بار دیگر همه‌ی ما و همچنین رقیبش اپل را غافلگیر کند. 

 

بیشتر بخوانید:

کایرین 990 5G رونمایی شد؛ قدرتمندترین پردازنده هواوی برای گوشی

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر