تصاویر دوربین جدید فوجی‌فیلم X-A7 منتشر شد

تصاویر دوربین جدید فوجی‌فیلم X-A7 منتشر شد


تصاویری از دوربین بدون آینه فوجی‌فیلم  X-A7 منتشر شده است. این درحالی است که جدیدترین دوربین این شرکت، فوجی‎فیلم X-A5، که اوایل سال 2018 معرفی شد تازه وارد بازار شده است. درحالی که ما چیز زیادی درمورد مدل  X-A7 نمی‌دانیم و منتظر هستیم که دوربین فوجی‌فیلم X-Pro3 به زودی معرفی شود، این تصاویر جدید که سایت ژاپنی نوکیشیتا آن‌ها را منتشر کرده نشان می‌دهد که مدل جدید تغییراتی نسبت به مدل X-A5 خواهد داشت. 
بزرگ‌ترین تغییر صفحه LCD این دوربین است که نه تنها بزرگ‌تر از مدل قبلی است بلکه نسبت ابعاد آن 16:9 است. مدل‌های قبلی دارای صفحه نمایش استاندارد 3:2 بودند که نشان می‌دهد در مدل جدید به طور خاص فیلم‌برداری در نظر گرفته شده است. امید می‌رود که شاهد ضبط ویدئو با کیفیت 4K در نسبت ابعاد بالای 15fps باشیم که در دوربین X-A5 مشاهده کردیم باشد. 
درضمن صفحه LCD این دوربین نیز به جای این که به بالا و پایین قابل تنظیم باشد می‎توانید آن را به کنار یا وسط صفحه بیاورید. تصاویر همچنین نشان میدهد که این دوربین جدید دارای AF lever شبیه به دوربین‌های مدل بالاتر سری X است که تنظیمات AF-point و جست‌وجو در منو را راحت‌تر می‌کند. 

fujifilm


یکی دیگر از تغییرات در طراحی قرار دادن یک دکمه کنترل روشن و خاموش کردن دستگاه به جای یک طوقه دور دوربین شاتر است. درضمن دیگر از دکمه عملکرد هم خبری نیست. دوربین‌های فوجی‌فیلم سری  X-A ابتدایی‌ترین مدل‌های بدون آینه این شرکت هستند. سری‌های مدل بالاتر X-T, X-Pro و  X-H نام دارند. درحالی که این دوربین‌ها نسبت به سری‌های دیگر پشرفته نیستند اما دوربین‌های بسیار خوبی هستند و اگر به دنبال یک دوربین با قیمت مناسب می‌گردید می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند. 
این دوربین جدید، مانند مدل قبلی دارای لنز XC 15-45mm f/3.5-5.6 OIS PZ است. درحالی که تصاویری از این دوربین با قاب قهوه‌ای نیز منتشر شده اما به نظر می‌رسد که این تصاویر جعلی هستند و انتظار می‌رود که دوربین X-A7 تنها در رنگ مشکی منتشر شود. هنوز درمورد جزئیات بیشتر و قیمت این دوربین چیزی نمی‌دانیم. 

 

بیشتر بخوانید:

آدیداس FWD-01: ایرباد وایرلس برای دوندگان

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر