آیپد 2019 اپل با نمایشگر 10.2 اینچی رونمایی شد

آیپد 2019 اپل با نمایشگر 10.2 اینچی رونمایی شد

آیپد 2019 اپل با نمایشگر 10.2 اینچی رونمایی شد

مراسم بزرگ اپل برای معرفی مهم‌ترین محصولات این شرکت در جریان است. یکی از مهم‌ترین محصولاتی که در این رویداد معرفی شد، آیپد جدید اپل است. با فیسیت همراه باشید تا این محصول جدید اپل را به شما معرفی کنیم.

 

آیپد 2019 اپل

اپل این محصول جدید را به نمایشگر 10.2 اینچی مجهز کرده است که این نمایشگر حالا نسبت به مدل‌های قبلی رزولوشن بالاتری داشته و رنگ‌ها را بهتر و با زاویه دید بهتری نمایش می‌دهد.

آیپد 2019 که کاملا از آیپد OS بهره می‌برد، به صورت چند وظیفه‌ای طراحی شده است، به طوری که می‌توانید با سوایپ کردن به پایین، بین فضاهای مختلف جا به جا شوید. ضمنا می‌توانید کیبورد را کوچک‌ کنید تا بهتر بتوانید از فضا برای نمایش محتوا استفاده کنید.

از سوی دیگر آیپد 2019 به پورت USB-C مجهز شده است. بنابراین به سادگی می‌توانید به هر آنچه در آیپد دارید (و یا برعکس)، دسترسی داشته باشید.

این آیپد جدید اپل از قلم اپل بهره می‌برد که به لطف آن می‌توانید کارهای جذابی مانند نوشتن متن روی تصویر و یا ... را انجام دهید.

اپل برای این آیپد جدید که 100 درصد از آلومینیوم قابل بازیافت ساخته شده است، قیمت 329 دلار را در نظر گرفته است. ضمنا باید بدانید که این محصول جدید اپل از همین امروز قابل سفارش است و از اواخر همین ماه هم به دست مشتریان خواهد رسید.

 

رویداد زنده را از دست ندهید:

رویداد معرفی آیفون 11؛ پخش زنده مراسم از یوتیوب در فیسیت

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر