اپل واچ سری 5 با صفحه نمایش همیشه روشن معرفی شد

اپل واچ سری 5 با صفحه نمایش همیشه روشن معرفی شد

اپل واچ سری 5 با صفحه نمایش همیشه روشن معرفی شد.

امروز شرکت اپل از ساعت هوشمند اپل واچ کالکشن 5 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش همیشه روشن است، به این معنی که دیگر کاربران مجبور نیستند برای دیدن زمان مچ خود را بلند کنند. اپل می‌گوید که این قابلیت تأثیری در 18 ساعت طول عمر باتری ندارد. 
پس از آن که تیم کوک در رویداد اپل از مزایای اپل واچ گفت و همچنین اعلام کرد که محبوب‌ترین و قوی‌ترین ساعت هوشمند در دنیاست، مدل جدید را معرفی کرد. 
اپل واچ کالکشن 5 در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و توسی موجود است و 100% از آلومینیوم قابل بازیافت ساخته شده است. علاوه بر آن یک مدل تیتانیوم و یک مدل مشکی و همچنین یک مدل سرامیکی سفید نیز موجود است. این ساعت هوشمند همچنین دارای سیستم عامل watchOS 6 با قابلیت تشخیص سقوط و انعطاف پذیری برای باز کردن ECG از مچ است. قیمت مدل GPS دار کالکشن 5 از 400 دلار و قیمت مدل سلولی از 500 دلار شروع می‌شود. اپل همچنین تأیید کرد که در حال حاضر می‌توانید این ساعت را پیش‎خرید کنید و تا پایان شهریور به دست مشتریان خواهد رسید. 

 

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید: بهترین دستبندهای هوشمند و ردیاب‌های سلامتی 2019 زیر 50 دلار

 

منبع خبر: heraldpublicist

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر