آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس: گوشی‌های پرچم‌دار جدید اپل

آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس: گوشی‌های پرچم‌دار جدید اپل

اپل نسل جدید گوشی‌های آیفون خود را معرفی کرد: آیفون 11 پرو 5.8 اینچی و آیفون 11 پرو مکس 6.5 اینچی. این دو گوشی شباهت بسیار زیادی به مدل‌های آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس سال پیش دارند و تنها تغییر ظاهری سه دوربین در پشت گوشی است. 
بنا به گفته‎‌ی تیم کوک، مدیرعامل اپل، آیفون 11 پرو برای مشتریانی طراحی شده که به دنبال زیباترین تکنولوژی‌ها هستند. پشت این گوشی مات است و در رنگ‌های سبز، توسی، نقره‌ای و طلایی موجود است. درضمن صفحه نمایش این گوشی نیز از پانل اولد ساخته شده که تا 1200 نیت می‎رسد، دارای نسبت کنتراست دو به یک میلیون است و تا پانزده درصد باتری کمتری مصرف می‌کند. اپل نام این صفحه نمایش را Retina XDR گذاشته است. اپل همچنین ادعا کرد که گلس این گوشی قوی‎ترین گلس در گوشی‎های هوشمند است. 

رنگ بندی آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس

رنگ بندی آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس


مانند آیفون 11 استاندارد، آیفون 11 پرو نیز دارای تراشه بیونیک A13 اپل است که دارای سریع‎ترین پردازنده و کارت گرافیک در تمام گوشی‌های هوشمند است. این گوشی همچنین دارای تکنولوژی آموزش ماشینی است. اپل می‌گوید که آیفون 11 پرو 5.8 اینچی تا چهار ساعت طول عمر باتری بیشتری نسبت به مدل XS پارسال دارد و آیفون 11 پرو مکس نیز تا پنج ساعت بیشتر از مدل ایکس اس مکس باتری را نگاه می‌دارد. 
سیستم دوربین جدید این گوشی یکی از بهترین‌ها در دنیاست. لنز جدید 12 مگاپیکسلی اولترا واید با 120 درجه زاویه دید است. دو لنز دیگر یکی زاویه باز و دیگری تله فوتو هستند که در مدل‌های سال گذشته نیز موجود بودند. دوربین تله فوتو نیز دارای دیافراگم  ƒ/2.0 بزرگ‌تر است که به گفته‌ی اپل تا 40 درصد نور بیشتری را نسبت به دوربین‌های XS ضبط می‌کند. مانند آیفون 11 دوربین جلو دارای سنسور 12 مگاپیکسلی است و می‌تواند ویدئوهای 4K و اسلوموشن ضبط کند. علاوه بر خود دوربین‌ها نرم‌افزار آن نیز ارتقا خواهد داشته است.


Face ID نیز تغییراتی داشته است. سرعت آن بالاتر رفته و در زاویه‌های بیشتری کار می‌کند. درضمن این گوشی به همراه یک شارژر 18W منتشر خواهد شد. قیمت آیفون 11 پرو از 1000 دلار و آیفون 11 پرو مکس از 1100 دلار شروع خواهد شد. این گوشی‌ها در سه مدل 64، 256 و 512 گیگابایتی منتشر خواهد شد. پیش‌فروش از روز جمله 22 شهریور شروع شده و تا آخر شهریور وارد بازار خواهد شد. 

 

بیشتر بخوانید:

بررسی آیفون 11 اپل؛ قدرتمندی خوش قیمت با دوربین عالی

 

آیفون 11 با پردازنده A13 معرفی شد؛ جایگزینی برای آیفون XR

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر