از حالا به بعد می‌توانید از مرورگر ویوالدی روی دستگاه اندروید خود استفاده کنید

از حالا به بعد می‌توانید از مرورگر ویوالدی روی دستگاه اندروید خود استفاده کنید

مرورگر ویوالدی برای اندروید موجود است. تا به حال ویوالدی تنها برای کامپیوترهای دسکتاپ موجود بود اما از حالا به بعد می‎توانید آن را روی گوشی موبایل خود نیز نصب کنید. از آنجایی که بیشتر مردم دوست دارند روی گوشی و کامپیوتر خود از یک مرورگر استفاده کنند این خبر می‌تواند باعث محبوب‌تر شدن ویوالدی شود. 

 

یک مرورگر وب که خودش را با شما تطبیق می‌دهد 


مرورگر ویوالدی در سال 2015 و توسط جان استفانسون وون تتچنر ساخته شد که موسس و مدیرعامل سابق نرم‎افزار اوپرا بود. توسعه دهندگان ویوالدی معتقد بودند که یک مرورگر باید خود را با شما تطبیق دهد نه برعکس. ویوالدی قابلیت‎هایی دارد که در دیگر مرورگرها یافت نمی‎شود و به شدت قابل شخصی سازی است. 

 

چطور از مرورگر ویوالدی روی اندروید استفاده کنیم؟


درحالی که ویوالدی سال‎هاست که روی دسکتاپ موجود است اما هیچ‎گاه نسخه‎ی موبایلی برای آن وجود نداشته است. درحالی که ویوالدی اندروید قابلیت‌های دسکتاپ را ندارد اما کاربران این مرورگر روی کامپیوتر از آن استقبال خواهند کرد. ویوالدی اندروید حس و حال نسخه‎ی دسکتاپ را دارد و بسیاری از همان ابزارها را در خود دارد. 
این ابزارها شامل پانل می‎شود که توسط آن می‎توانید به یک سری ابزار کاربردی دسترسی داشته باشید. Speed Dials به شما امکان دسترسی به وب‌سایت‌های مورد علاقه را به شما می‌دهد. Notes به شما اجازه می‌دهد تا هنگام مرور وب نوت برداری کنید و Capture به شما قابلیت‌هایی را هنگام اسکرین شات گرفتن ارائه می‌دهد. اگر شما از مرورگر ویوالدی روی دسکتاپ استفاده می‌کنید قطعاً از نسخه‌ی اندروید آن نیز خوشتان خواهد آمد به خصوص که ویوالدی امکان سینک کردن اطلاعات را بین چند دستگاه به شما می‌دهد. 

 

بیشتر بخوانید:

گوگل کروم به شما در دور زدن پی‎وال‌ها کمک می‎کند

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر