اگر ترایپوفوبیا (ترس از حفره) دارید آیفون 11 شما را خواهد ترساند

اگر ترایپوفوبیا (ترس از حفره) دارید آیفون 11 شما را خواهد ترساند

اپل روز سه شنبه آیفون 11 جدید را معرفی کرد. این اولین آیفونی است که با طراحی جان ای لفت ساخته می‌شود. گوشی آیفون 11 دارای دو دوربین است، درحالی که آیفون 11 پرو و پرو مکس هرکدام سه دوربین دارند. حال بعضی از کاربران توییتر که از ترایپوفوبیا ( ترس از حفره) رنج می‎برند گفته‌اند که حتی دیدن عکس آیفون جدید نیز به شدت آن‌ها را آزار می‌دهد. 
وقتی که اپل روز سه شنبه آیفون11 را معرفی کرد حسابی کاربران اینترنتی را که از ترایپوفوبیا رنج می‌برند ترساند. بنا به تحقیقی در سال 2013 ترایپوفوبیا یا ترس از حفره 15% مردم دنیا ( از جمله من) را درگیر کرده است. آیفون 11 دارای دو دوربین است که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند و آیفون 11 پرو و پرو مکس هرکدام دارای سه دوربین هستند که به صورت مثلثی قرار گرفته‌اند. همین که این آیفون‌ها معرفی شدند توییت‌های مربوط به ترایپوفوبیا به یک ترند تبدیل شد که نشان می‌داد طراحی این گوشی‌ها تا چه حد می‌تواند این افراد را آزار دهد. 
این توییت‌ها و جک‌هایی که درمورد دوربین‌های این گوشی‌ها در اینترنت منتشر شده باعث شده که همه، حتی کسانی که از این مشکل رنج نمی‎برند نیز در اینترنت به آن واکنش نشان دهند. ارتباط آیفون 11 و ترایپوفوبیا هم اکنون به یک شوخی اینترنتی تبدیل شده است. اگر می‌خواهید بفهمید که شما هم از این مشکل رنج می‎‌برید یا خیر به تصویر زیر نگاه کنید و حسی که از آن می‎گیرید را با ما درمیان بگذارید. 

ترایپوفوبیا

 

 

بیشتر بخوانید 

آیفون 5G: چرا اپل در دستگاه‌های 2019 خود از نسل جدید اینترنت استفاده نکرده است؟

 

 

 

 

 

منبع خبر: businessinsider

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر