گوشی که بزرگ‎ترین باتری دنیا را دارد آنقدرها هم گران نیست

گوشی که بزرگ‎ترین باتری دنیا را دارد آنقدرها هم گران نیست

گوشی که بزرگ‎ترین باتری دنیا را دارد آنقدرها هم گران نیست.

ساخت گوشی که بزرگ‎ترین باتری دنیا را دارد می‌تواند کمی ترسناک باشد. برای مثال گوشی انرجایزر Power Max P18K Pop با باتری 18000 آمپر ساعتی یک نمونه‌ی بارز بود. شاید در ابتدا این گوشی سر و صدا زیادی به پا کرد ولی به چند دلیل شکست خورد که اصلی ‎ترین آن، ضخامت 22 میلی‎متری گوشی بود. 
با این حال این اتفاق باعث نشده که شرکت‌های دیگر از ساخت چنین گوشی با باتری پرطرفیت ناامید شوند. یکی از این گوشی ها  Blackview BV9100 است که در حال حاضر دارای بزرگ‎ترین باتری دنیاست. با باتری 13000 میلی آمپر ساعتی، ظرفیت باتری این گوشی چهار برابر آیفون 11 اپل است. 
گوشی BV9100 دارای تراشه‎ی Mediatek Helio P35 به همراه 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و سه دوربین 16 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 9.0 پای است. مانند گوشی Ulefone Power 5S از گوشی BV9100 نیز می‌توانید به عنوان پاوربانک برای شارژ کردن دستگاه‌های دیگر استفاده کنید. در ضمن این گوشی ضد ضربه و همچنین ضد آب است. 
BV9100 دارای یک شارژر 30W است که تقریباً یکی از قوی‎ترین انواع شارژر در دنیا محسوب می‌شود. به گفته‎ی بلک ویو، این شارژر می‎تواند گوشی را در کمتر از سه ساعت شارژ کند. این گوشی تنها 220 دلار قیمت داشته و به صورت وایرلس نیز شارژ می‎شود. گوشی BV9100 را می‎توانید هم اکنون از سایت بلک ویو خریداری کنید. 

 

بیشتر بخوانید:

بعضی از مدل‎های مک‎بوک پرو به خاطر خطر آتش‎سوزی از ورود به هواپیما منع می‏شوند

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر