وقتی اپل قدرت دوربین آیفون 11 پرو را به رخ می‌کشد؛ تیزر تبلیغاتی با تمرکز روی قابلیت Night mode دوربین

وقتی اپل قدرت دوربین آیفون 11 پرو را به رخ می‌کشد؛ تیزر تبلیغاتی با تمرکز روی قابلیت Night mode دوربین

وقتی اپل قدرت دوربین آیفون 11 پرو را به رخ می‌کشد؛ تیزر تبلیغاتی با تمرکز روی قابلیت Night mode دوربین را در فیسیت ببینید.

اپل در تاریخ 10 سپتامبر 2019 از گوشی‌های جدید خود با نام‌های آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس رونمایی کرد. آیفون 11 دارای دوربین دوگانه بود اما نسخه آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس از دوربین سه‌گانه‌ای بهره می‌برد که به دلیل نحوه چینش دوربین، حس خوش طبعی کاربران را برانگیخته بود. در بین این خوشی ها، موضوع ترایپوفوبیا (ترس از حفره) هم مطرح شده است.

با این وجود اپل، آیفون‌های 11 را با تمرکز بر دوربین رونمایی کرده است و این نخستین باری است که اپل در گوشی‌های آیفون خود دوربین سه گانه را به کار گرفته است. حتی اپل تیزر تبلیغاتی برای دوربین آیفون 11 پرو هم منتشر کرده است تا عملکرد فوق‌ العاده آن‌ها را به رخ بکشد. با فیسیت همراه باشید تا این موضوع را با هم بررسی کنیم.

 

دوربین آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو از دوربین اصلی با سه لنز 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد که یکی از نوع واید و با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، لنز دیگر از نوع تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و زوم اپتیکال دو برابری و لنز سوم اولترا واید با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 است. در واقع دوربین‌ آیفون‌های 11 بهبودهای زیادی داشته‌اند و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوربین‌ها، اضافه شدن حالت Night mode است که امکان ثبت تصاویری با کیفیت بسیار خوب در نور کم را فراهم می‌کند.

 

قابلیت Night mode در دوربین آیفون 11 پرو

اپل درباره حالت night mode به کار رفته در آیفون 11 پرو چنین توضیح داده است:

از رستوران‌ها کم نور گرفته تا ساحل مهتابی، قابلیت جدید Night Mode آیفون 11 پرو که از نرم افزار هوشمند و تراشه A13 Bionic بهره می‌برد، در نور کم تصاویری را ثبت می‌کند که تاکنون در گوشی‌های آیفون ممکن نبوده است و همه این‌ها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. همچنین می‌توانید به صورت دستی این قابلیت را تنظیم کنید تا جزییات بیشتر و نویز کمتری را در تصویر ثبت کنید.

اپل در مراسم رونمایی از آیفون 11 تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی، در دو حالت فعال بودن Night Mode و غیر فعال بودن آن منتشر کرده است که به صورت زیر است:

تصویر ثبت شده با آیفون 11 پرو در دو حالت فعال بودن Night mode و غیر فعال بودن آن

تصویر ثبت شده با آیفون 11 پرو در دو حالت فعال بودن Night mode و غیر فعال بودن آن

 

تیزر تبلیغاتی اپل از دوربین آیفون 11 پرو

در تیزر تبلیغاتی اپل هم این موضوع به خوبی نمایش داده شده است. در ابتدا دوربین‌های این گوشی معرفی می‌شوند و آیفون 11 پرو را می‌بینیم که در ستون بادی نصب شده است. این گوشی در حالت‌های مختلف از یک سگ تصویر برداری می‌کند و در انتها فضا کاملاً تاریک می‌شود تا قدرت قابلیت Night Mode به رخ کشیده شود. در کمال تعجب می‌بینیم که تصویری با کیفیت بسیار عالی از سگ ثبت می‌شود. این ویدیو را در ادامه می‌بینید:

 

 

اخبار مرتبط:

بنچمارک آیفون 11 پرو منتشر شد؛ همه گوشی‌های هوشمند جا ماندند

آیفون 11 در مقابل آیفون XR ؛ رقابت دو همرده از یک خانواده، کدام یک برنده رقابت است؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: 9to5mac


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

تیک

یک‌شنبه, 24 شهریور 1398

بالاخره سازندگان گوشی از جدیدترین فن اوری دید در شب روی دوربینها استفاده کردند..منتظر گوشی با زوم 300 برابری و عکسهای 200 مگابایتی واقعی باشید با فن اوری کامل عکسبرداری در تاریکی مطلق..البته نه به این زودی ها..قانون فروش تکنولوژی

پاسخ

ثبت نظر