21 تصویر از گوگل پیکسل 4XL لو رفت؛ مشخصات این گوشی را قبل از رونمایی ببینید

21 تصویر از گوگل پیکسل 4XL لو رفت؛ مشخصات این گوشی را قبل از رونمایی ببینید

21 تصویر از گوگل پیکسل 4XL لو رفت؛ مشخصات این گوشی را قبل از رونمایی، در فیسیت ببینید.

پیکسل 4XL گوشی بعدی گوگل است که منتظر رونمایی آن هستیم اما به نظر می‌رسد که درزهای اطلاعاتی درباره این گوشی تمامی ندارد. گذشته از تعداد زیادی عکس و ویدیو، حالا هم حدود 20 تصویر از نمونه تستی این گوشی توسط یک فروشگاه موبایل ویتنامی به نام D Store منتشر شده است. البته به گفته وب سایت ورج این تصاویر اطلاعات جدیدی درباره گوگل پیکسل 4 را فاش نمی‌کند اما به هر ترتیب نگاهی کلی به جزییات این گوشی را فراهم می‌کند.

تصویری از گوگل پیکسل 4Xl

تصویری از گوگل پیکسل 4Xl

 

گوگل هنوز به درخواست وب سایت‌ها برای تأیید این اطلاعات پاسخی نداده است اما بیایید در ادامه هر آنچه در این 21 تصویر درباره پرچمداران بعدی گوگل منتشر شده است را با هم بررسی کنیم. با فیسیت همراه باشید.

 

مشخصات کلی گوگل پیکسل 4XL

با توجه به تصویر می‌بینیم که پیکسل 4XL با رزولوشن 3040 در 1440 پیکسل، همراه با سیستم عامل اندروید 10، پردازنده اسنپدراگون 855 کوالکام 8 هسته‌ای، پردازنده گرافیکی آدرنو 640، 6 گیگابایت رم، رفرش ریت 90 هرتز، احتمالا 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی، معرفی خواهد شد.

مشخصات گوگل پیکسل 4XL

مشخصات گوگل پیکسل 4XL

دوربین

اولین چیزی که با دیدن پیکسل 4XL به ذهن می‌رسد، شباهت دوربین اصلی آن به دوربین به کار رفته در آیفون‌های 11 است. دوربین این گوشی هم در یک پنل مربعی قرار گرفته است.

البته در فاش‌های اطلاعاتی قبلی، اطلاعاتی درباره دوربین تله فوتو 16 مگاپیکسلی هم دیده می‌شد اما این بار هیچ اطلاعاتی درباره این دوربین در دست نیست. با توجه به تصاویر می‌بینیم که سرعت دیافراگم در لنز اصلی از دوربین پشتی در گوشی گوگل پیکسل 4XL کمی بیشتر از پیکسل 3 شده است. در واقع گشودگی دریچه دیافراگم گوگل پیکسل 4XL دقیقا f/1.73 است این در حالی است که پیکسل 3 از گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. ضمناً پیکسل 4XL به صورت پیش فرض تصاویر با نسبت ابعاد 16 به 9 را ثبت می‌کند. بنابراین تصاویر کل نمایشگر دوربین را پوشش می‌دهند، این در حالی است که سنسور همچنان نسبت 4 به 3 را حفظ کرده است.این همان راه‌کاری است که اپل در آیفون‌های 11 به کار گرفته است که در واقع از لنز واید گوشی برای پر کردن صفحه استفاده می‌کند.

مشخصات دوربین گوگل پیکسل 4Xl

مشخصات دوربین گوگل پیکسل 4Xl

 

با توجه به این تصاویر مشخص است که لنز اصلی دوربین این گوشی 12.2 مگاپیکسلی بوده و از گشودگی دریچه دیافراگم f/1.73 بهره می‌برد. دوربین سلفی اما دوگانه خواهد بود، یکی با لنز 8.1 مگاپیکسلی با f/2.0 و دیگری لنز 0.3 مگاپیکسلی با f/2.2.

 

مشخصات دوربین گوگل پیکسل 4Xl

مشخصات دوربین گوگل پیکسل 4Xl

 

به هر ترتیب باید تا ماه اکتبر منتظر باشیم تا ببینیم که گوگل برای پرچمداران امسالش چه مشخصاتی را در نظر گرفته است اما این را نباید فراموش کنیم که پیکسل‌های امسال، قرار است جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید که محبوب‌ترین سیستم عامل موبایلی است را به همراه داشته باشند. از این رو گوگل پیکسل 4XL برای اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت به طوری که اصلاً با آیفون‌ها و گوشی‌های سامسونگ قابل قیاس نیست.

 

اخبار مرتبط:

گوشی پیکسل 4 با یک دوربین فوق‌العاده

چرا گوگل تصاویر پیکسل4 را لو داد؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر