چطور سیم کارت اعتباری همراه اول را به سیم کارت دائمی تبدیل کنیم؟

چطور سیم کارت اعتباری همراه اول را به سیم کارت دائمی تبدیل کنیم؟

چطور سیم کارت اعتباری همراه اول را به سیم کارت دائمی تبدیل کنیم؟ با این آموزش همراه فیسیت باشید.

اگر جز مشترکین سیم کارت‌های اعتباری هستید، احتمالاً با مشکل تهیه شارژ و تمام شدن شارژ حین مکالمه مواجه هستید. خوشبختانه اخیراً همراه اول طرحی را ارائه کرده است که به امکان تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی را فراهم می‌کند. بنابراین دیگر نیازی به خرید یک سیم کارت دائمی جدید ندارید. اگر شما هم علاقه‌مند به این کار هستید با فیسیت همراه باشید تا همه مراحلی که برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول لازم است را به شما آموزش دهیم.

مراحل تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی

به عنوان مالک سیم کارت، برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی کافی است با به همراه داشتن کارت ملی و سیم کارت، به یکی از فروشگاه‌های همراه اول، مراکز تلفن ثابت و یا نمایندگی‌های همراه اول مراجعه کنید. سپس فرم مربوطه در اختیار شما قرار می‌گیرد که بعد از پر کردن آن، بایستی مبلغ 100 هزار تومان پرداخت کنید. به همین سادگی سیم کارت شما از اعتباری به دائمی تغییر خواهد کرد.

 

شرایط تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

اگر قصد تغییر سیم کارت اعتباری همراه اول خود به سیم کارت دائمی را دارید باید برخی شرایط را در نظر داشته باشید که در ادامه هر یک از این شرایط را بیان می‌کنیم:

  1. کلیه مشترکین اعتباری می‌توانند سیم کارت خود را به دائمی تبدیل کنند.
  2. حداقل باید 6 ماه از زمان فعال سازی سیم کارت اعتباری شما بگذرد.
  3. در زمان تبدیل، سیم کارت اعتباری شما باید در حالت فعال باشد.
  4. تنها مالک سیم کارت (کسی که شماره سیم کارت به نام او ثبت شده است) اجازه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی را دارد. در صورتی که شخصی غیر از مشترک نسبت به تبدیل سیم کارت اقدام کند، شرکت ارتباطات سیار ایران مجاز است که شماره تلفن را بدون بازگشت هیچ یک از هزینه‌های تبدیل، به حالت اعتباری تغییر وضعیت دهد. شخص مذکور هم برای این تبدیل غیر مجاز مسئولیت حقوقی و کیفری داشته و باید خسارت وارده به مشترک و شرکت ارتباطات سیار ایران را پرداخت کند.
  5. اگر بیشتر از هزینه تبدیل سیم کارت، در سیم کارت اعتبار باشد، این اعتبار در اولین دوره قبض، به حساب بستانکاری مشترک انتقال خواهد یافت.
  6. اگر بسته‌ داده‌ای روی سیم کارت اعتباری به صورت فعال دارید که حجم و زمان آن هنوز به پایان نرسیده است، در صورتی که بسته روی سیم کارت دائمی قابل ارائه باشد، به سیم کارت دائمی او انتقال داده می‌شود.
  7. اعتبار هدیه انواع شارژ از جمله شارژ فوق‌العاده، جوانان و بانوان و همچنین سرویس چتر اضطراری و جمعه‌های رؤیایی و بسته‌های ترکیبی دلخواه به شماره تلفن همراه دائمی منتقل نمی‌شود.
  8. برای تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی، حداقل باید 6 ماه از زمان فعال‌ سازی سیم کارت همراه اول اعتباری بگذرد.
  9. بعد از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول، حداقل تا 6 بعد، امکان نقل و انتقال شماره تلفن را ندارید.
  10. پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی، به هیچ عنوان نمی‌توانید مجدداً سیم کارت دائمی را به اعتباری تبدیل کنید.
  11. با توجه به اینکه بعد از تبدیل سیم کارت، مشترک تلفن همراه اعتباری به مشترک تلفن همراه دائمی تبدیل می‌شود، بنابراین کلیه مفاد قرارداد اشتراک تلفن‌های همراه دائمی دارای مبلغ سپرده یا تضمین پرداخت بر روابط مابین شرکت و مشترک حاکم خواهد بود. پس مشترک باید قبل از امضای این فرم، مفاد قرارداد اشتراک سیم کارت دائمی در سایت همراه اول را کاملاً و به صورت دقیق مطالعه کند. امضای این فرم به منزله پذیرش مفاد قرارداد و اصلاحات بعدی آن است.
  12. پس از تغییر مشترک به دائمی کلیه قوانین حاکم بر مشترکین دائمی اعم از چرخه عمر سیم کارت (سلب امتیاز، استرداد ودیعه، قطع و ...) بر این دسته از مشترکین نیز اجرایی می‌شود.
  13. مشترکین دارای سیم کارت‌های دیتا، درسا و انارستان، سازمانی، گردشگری، زائر، حقوقی، همگانی و روستایی امکان تغییر به دائمی را ندارند.
  14. امکان مشاهده و یا پرداخت صورتحساب و یا فعال سازی سرویس‌های مختلف از درگاه‌هایی مانند *۱۰# ، *۱# و همچنین سامانه ۹۹۹۰ ، ۲۴ ساعت پس از تبدیل ممکن می‌شود.

 

اخبار مرتبط:

مردی که همراه اول ‌را ساخت

نحوه لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول با استفاده از کد دستوری

کد دستوری باقی مانده اینترنت همراه اول و ایرانسل چیست؟

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

فرهنگ

سه‌شنبه, 26 شهریور 1398

خود سایتش میده 100 تومن، بعد من برم 136 تومن بدم و کلی بدو بدو؟ :|

پاسخ

mohsen

جمعه, 05 مهر 1398

خود سایت و عواملش سارق تریف دارند!!! دلیلش هم تحویل ندادن دو عدد سیمکارت بنده بعد از یکسال است حتی پولش هم پرداخت شده و اینها حتی پیامکی هم باید مفرستادند ارسال نکردند کلن اسم اینکارو شما چی میگزارید؟

پاسخ

علی

سه‌شنبه, 18 شهریور 1399

رفتم سیم کارت جوانان دائمی همراه اول گرفتم بعد فهمیدم اعتباریه. رفتم پیشخوان گفتم چرا بهم دائمی ندادین گفتن میخواستی حواست باشه. کاری انجام نمیدیم. دزد خونه باز کردن

پاسخ

ثبت نظر