اپل کارت می‌تواند دو برابر تیزتر از یک چاقو شود

اپل کارت می‌تواند دو برابر تیزتر از یک چاقو شود

اپل کارت می‌تواند دو برابر تیزتر از یک چاقو شود. ویدیو را در فیسیت ببینید.

اپل کارت، یک کارت بانکی است که اپل آن را طراحی کرده است اما این کارت خطرناک‌تر از چیزی است که تصور کنید. در واقع این کارت از تیتانیوم ساخته شده است و تمام روی آن را روکش سفیدی پوشانده است. اما این روکش سفید رنگ قابل از بین رفتن است و موضوع این جاست که تیتانیوم بین این کارت می‌تواند به حدی تیز شود که عملاً آن را به یک چاقوی شدیداً تیز تبدیل کند.

یکی از یوتیوبرهای خلاق، این روکش را با استفاده از سمباده‌ای که آن را خیس کرده است، از بین می‌برد و نشان می‌دهد که این کارت چطور به یک چاقوی فوق‌ العاده تیز تبدیل می‌شود. حتی این یوتیوبر با استفاده از این اپل کارت تیز شده، کرفس، هویج و کاغذ را هم برش می‌دهد. در بخشی از ویدیو هم اپل کارت روی تخته چوبی انداخته می‌شود و درست مانند یک ساتور در تخته چوبی فرو می‌رود. گفته می‌شود اپل کارت با این روش، دو برابر تیزتر از چاقوی آشپزخانه خواهد شد.

 

ویدیو تبدیل اپل کارت به چاقوی تیز

 

اپل توضیح داده است که نباید این کارت را در داخل کیف پول چرم یا شلوار جین قرار داد زیرا این کار باعث می‌شود که پوشش سفید رنگ روی کارت، به مرور از بین برود. اما اگر به ویدیو دقت کنید می‌بینید که اپل کارت به صورت عادی تیز نیست و حتی اگر پوشش سفید رنگ هم برداشته شود، احتمالاً این کارت برنده نخواهد بود. همان‌طور که دیدید این کارت بعد از کشیده شدن طولانی روی سمباده و آب، به این شدت تیز شد.

 

اخبار مرتبط:

بررسی آیفون 11 اپل؛ قدرتمندی خوش قیمت با دوربین عالی

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر