ممکن است سال دیگر خط تولید سامسونگ گلکسی اس و گلکسی نوت ادغام شود

ممکن است سال دیگر خط تولید سامسونگ گلکسی اس و گلکسی نوت ادغام شود

ممکن است سال دیگر خط تولید سامسونگ گلکسی اس و گلکسی نوت ادغام شود.

هر سال سامسونگ اسفند ماه یک گوشی پرچم‌دار سری گلکسی اس و مرداد ماه یک یا دو گوشی نسل جدید گلکسی نوت را معرفی می‌کند، اما ممکن است به زودی اوضاع تغییر کند. در یک کنفرانس خبری اوایل امسال سامسونگ اعتراف کرد که در مورد ساخت گلکسی اس 11 کمی شک دارد زیرا این نام زیادی طولانی است و ممکن است که نام مدل بعدی را تغییر دهد. این شرکت همچنین گفت که زمان خوبی است تا این برند را یگانه کند. سامسونگ هفت ماه پس از زمانی این حرف را زد که در مورد ادغام گلکسی اس و گلکسی نوت در آینده صحبت شده بود. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا سال آینده این کار را انجام دهد. 

 

سامسونگ

 

این تغییر چطور صورت خواهد گرفت؟ 

اوایل تولید سری گلکسی اس و گلکسی نوت یک تغییر اساسی بین این دو جود داشت. اما پس از انتشار گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 در سال 2016 این تغییر از بین رفت. خیلی‌ها معتقدند که گلکسی نوت در اصل یک دستگاه گلکسی اس با قلم اس پن است و حال به نظر می‎رسد که سامسونگ نیز به همین نتیجه رسیده است. 
البته هنوز قطعی نیست که سامسونگ چنین کاری را انجام دهد اما احتمال می‎رود که به جای گلکسی اس 11 در سال 2020 گوشی گلکسی وان منتشر شود. البته اگر تا سال دیگر این اقدام صورت نگیرد ممکن است شرکت سامسونگ تصمیم بگیرد که تصمیم خود را به تعویق بیندازد. هنوز مشخص نیست که قلم اس پن شامل تمام مدل‌ها شود یا تنها به مدل‌های بزرگ و گران قیمت تعلق گیرد.

 

ممکن است زمان انتشار گلکسی نوت جای خود را به گلکسی فولد دهد 

بنا به گفته‎ی یک منبع، ممکن است شرکت سامسونگ زمان انتشار گلکسی نوت را به گلکسی فولد اختصاص دهد. البته این تصمیم به شدت بستگی به عملکرد دستگاه‌های گلکسی فولد و میزان فروش آن دارد. هنوز مشخص نیست که سامسونگ برنامه‌ای برای تولید یک دستگاه تاشو دیگر دارد یا خیر. 

 

بیشتر بخوانید:

اگر طرفدار محیط زیست هستید آیفون 11 نخرید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: phonearena

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر