مایکروسافت قصد دارد قدم بزرگی را در زمینه بازی بردارد.

مایکروسافت قصد دارد قدم بزرگی را در زمینه بازی بردارد.

در حالی که مایکروسافت تمرکز ویندوز 10 را روی کاربران معمولی و کاربرد های تجاری گذاشته است ، این شرکت تصمیم گرفته است که این سیستم عامل را برای مخاطبان دیگر خود که تعدادشان بسیار زیاد هم هست قابل استفاده کند: طرفداران بازی های کامپیوتریمایکروسافت اعلام کرده است که این سیستم عامل در نوع خود، بهترین برای بازی کنان حرفه ای خواهد بود که دارای ویژگی هایی از جمله اپلیکیشن جدید Xbox، قابلیت ضبط و به اشتراک گذاری گیم پلی از طریق Xbox Live، و غیره می باشد. این ابتکارات یک کلید فشاری برای مایکروسافت در میان تجارت بازی است که رقیبان بسیار زیادی در آن در حال فعالیت هستند. در حال حاظر مایکروسافت پول بسیار زیادی را برای اهدافش در زمینه بازی خرج می کند. این شرکت اعلام کرده است که حق مالکیت هاوک، سازنده موتور فیزیک D3 ،

در حالی که مایکروسافت تمرکز ویندوز 10 را روی کاربران معمولی و کاربرد های تجاری گذاشته است ، این شرکت تصمیم گرفته است که این سیستم عامل را برای مخاطبان دیگر خود که تعدادشان بسیار زیاد هم هست قابل استفاده کند: طرفداران بازی های کامپیوتریمایکروسافت اعلام کرده است که این سیستم عامل  در نوع خود، بهترین برای بازی کنان حرفه ای خواهد بود که دارای ویژگی هایی از جمله اپلیکیشن جدید Xbox، قابلیت ضبط و به اشتراک گذاری گیم پلی از طریق Xbox Live، و غیره می باشد. این ابتکارات یک کلید فشاری برای مایکروسافت در میان تجارت بازی است که رقیبان بسیار زیادی در آن در حال فعالیت هستند. در حال حاظر مایکروسافت پول بسیار زیادی را برای اهدافش در زمینه بازی خرج می کند. این شرکت اعلام کرده است که  حق مالکیت هاوک، سازنده موتور فیزیک D3 ، را از اینتل گرفته است. موتور هاوک بیشتر برای تغذیه فیزیک در بازی های کامپیوتری خیلی محبوب مثل " Call of Duty" و " Halo" معروف است. از زمان به وجود آمدنش، هاوک با تکنولوژی ها و شرکت های بازی متعدد، از جمله مایکروسافت، نینتندو(Nintendo ( و سونی کار کرده است. البته مایکروسافت مجوز هاوک را برای شرکت های دیگر منتشر می کند که خبر خوبی برای شرکت هایی است که برای ادامه فعالیتشان  به این موتور وابسته هستند. این که دست یابی به هاوک چه آینده ای برای مایکروسافت در زمینه دنیای بازی خواهد داشت بسیار جالب توجه است. اگر این پروژه موفقیت آمیز باشد، موفقیت بزرگی برای شرکت مایکروسافت خواهد بود.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر