تصویر چهار مدل گوشی‌های هواوی سری میت 30 لو رفت

تصویر چهار مدل گوشی‌های هواوی سری میت 30 لو رفت

در ماه‎های گذشته رندرهای غیررسمی زیادی از گوشی هوای میت 30 پرو منتشر شده بود اما هیچ تصویری از دیگر مدل‎های میت 30 منتشر نشده بود. اما اوان بلاس تنها سه روز پیش از معرفی رسمی تصاویر بسیار زیادی را از این گوشی‎ها لو داده است. در این رندرها نه تنها تصاویر میت 30 پرو بلکه میت 30 استاندارد و میت 30 لایت را نیز می‌توانید ببینید. 

میت پرو


گوشی میت 30 پرو که عکس آن را در بالا می‎بینید یک گوشی خوب برای سلفی گرفتن با سنسور تشخیص صورت است که در پشت آن دوربین‌ها به صورت دایره‌ای قرار گرفته‌اند. گوشی استاندارد میت 30 قاب صاف‌تری دارد و دارای دو دوربین و یک سنسور کوچک کنار آن است. دوربین این مدل نیز دایره‌ای است اما هیچ اسکنر اثرانگشتی در پشت آن دیده نمی‌شود، درنتیجه انتظار می‎رود که سنسور درون صفحه باشد. 

میت 30


رندر میت 30 لایت مشابه مدل میت 20 استاندارد است اما به جای ناچ دوربین آن به صورت یک سوراخ است. دوربین پشت این مدل به صورت مربع است و یک اسکنر اثر انگشت نیز در پشت گوشی قرار داده شده است. 
اما بزرگ‌ترین سورپرایز مدل هواوی میت 30 پورشه دیزاین است که با برند پورشه ساخته شده و پشت آن چرمی است. دوربین این گوشی از بالا به پایین به صورت عمودی قرار گرفته است. این گوشی دارای سه سنسور سلفی در جلوی گوشی است و خود گوشی زاویه‌های تندتری نسبت به مدل میت 30 پرو دارد. 

پروشه


جالب اینجاست که رندرهای میت 30 نشان می‌دهند که این گوشی 5G است و تراشه Kirin 990 در هر دو مدل 4G و 5G موجود است. درنتیجه اگر به دنبال یک گوشی 5G میت 30 هستید نیازی نیست که حتماً گوشی با بالاترین مدل را بخرید. 
سری هواوی میت 30 سه شنبه همین هفته معرفی خواهد شد درنتیجه به زودی اطلاعات بیشتری را از این گوشی‌ها به دست خواهیم آورد. اما ممکن است که سرویس‎های گوگل در این گوشی‌ها نباشد، اما این شرکت گفته که تلاشش را می‌کند تا کاری کند که کاربران بتوانند پس از خرید گوشی سرویس‌های گوگل را نصب کنند. 

 

بیشتر بخوانید:

ممکن است سال دیگر خط تولید سامسونگ گلکسی اس و گلکسی نوت ادغام شود

 

منبع خبر: phonearena

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر